ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

امکانات رفاهی و تجهیزات شاسی بلند گریت وال H2 مدل 2017 را تماشا کنید

امکانات رفاهی و تجهیزات شاسی بلند گریت وال H2 مدل 2017 را تماشا کنیدویدیویی از امکانات شاسی بلند جدید گریت وال هاوال H2 مدل 2017 را تماشا کنید :
مدل H2 از جدیدترین محصولات شرکت هاوال به شمار می‌آید و برای نخستین بار، در ماه آوریل سال 2014 میلادی، به بازارهای جهانی معرفی شد. برند “هاوال” از زیرمجموعه‌های شرکت گریت وال محسوب شده و عمده فعالیتش، به ساخت خودروهای شاسی محدود می‌گردد. امروزه “هاوال” از مستقل‌ترین سازندگان چینی به شمار می‌آید و برخلاف دیگر برندهای چینی که عمدتاً به تکنولوژی‌های ژاپنی، کره‌ای و یا آمریکایی و… متکی هستند.
امکانات چانگان CS95 مدل 2018 را ببینید
مشخصات فنی و تصاویر گریت وال هاوال M4 شاسی بلند + قیمت جدید
امکانات مختلف این شاسی بلند :

تهویه مطبوع:تهویه مطبوع دو منطقه ای اتوماتیک سیستم خودکار تثبیت بلادرنگ دما، با تحقق بخشیدن به تنظیم دمای مجزای سمت راننده و سمت سرنشین جلو، محیطی مطبوع و ثابت را برای سرنشینان فراهم آورد.

موتور GW4G15B: بموتور GW4G15B، موتوری است با فن آوری پیشرو، با راندمان بالا و با صرفه جوئی در انرژی که با عملکردی ویژه، توانائی های خود را به رخ کشیده و با توان خروجی ۱۱۰kw و گشتاور حداکثر ۲۱۰Nm عملکردی شگفت انگیز و در لحظه را رقم می زند.

داشبورد سه بعدی مد روز: حسی جذاب و فریبنده از فن آوری را به وجود آورده و با وضوح بالا، مصرف سوخت آنی و مسافت قابل طی کردن با سوخت موجود را علاوه بر اطلاعات معمول رانندگی نشان میدهد.
سیستم ورود بدون کلید:با وجود تکنولوژی پیشرفته شناسائی فرکانس رادیوئی، تراشه الکترونیکی نصب شده در کلید هوشمند همراه مالک خودرو، توسط حسگر نصب شده در خودرو، ردیابی و دربهای خودرو را بطور اتوماتیک و با ایمنی بالا باز و بسته می کند.

ایربگ های دور تا دور: هاوال H2، امنیتی سطح بالا و دور تا دور را برای شما فراهم می کند. در زمان وقوع حوادث، کیسه های هوا با واکنش بلافاصله خود، نیروهای ضربه جلو و جانبی ناشی از تصادف را بی درنگ جذب کرده و آسیب وارده به سرنشینان جلو را به حداقل می رساند.

سیستم پایش فشار باد تایرها: این سیستم با پایش لحظه ای دما و فشار تایرها و با اعلام هشدار قبلی و به موقع، بطور قابل ملاحظه ای، باعث افزایش ایمنی رانندگی میشود.

زیرسری های فعال صندلی های جلو: فعال شدن این سیستم به هنگام تصادف سر و گردن سرنشینان را محافظت کرده و باعث کاهش صدمات نخاعی گردن می گردد.

دوربین و رادار عقب: ترکیب بی عیب و تمام عیار رادار و دوربین عقب، اطلاعات دقیقی از عقب خودرو برای شما فراهم می سازد.

سیستم دکمه ای استارت: سفر پر شور شما تنها با فشار یک دکمه آغاز می شود! سیستم استارت نق نقو و سنتی را فراموش کنید!

در نمای خارجی هاوال اچ 2، آنچه که بیش از همه در این خودرو جلب نظر می‌کند، جلوپنجره جذاب و خوش‌ترکیب آن است، جلوپنجره‌ای ذوزنقه‌ای شکل که با چهار نوار افقی از جنس کروم تمایز می‌یابد و به اشکال متفاوتی نیز در تمامی شاسی‌بلندهای ساخت هاوال به‌کاررفته و امروزه به عنصری هویت‌بخش برای این برند مبدل شده است. در طرفین جلوپنجره، دو عدد چراغ با طرحی ساده جای گرفته‌اند، ولی این ردیف لامپ‌های LED درون آن‌هاست که رنگ سادگی را از آن‌ها زدوده و نگاه بینندگان را به خود معطوف می‌نماید. مضاف بر آن، دو عدد مه شکن هم در بخش زیرین سپر جلو نصب شده‌اند که پیرامون آن‌ها را حلقه‌ای گرد و از جنس کروم دربر گرفته است. در نمای جانبی هم، یک خط برجسته از گلگیرهای جلو آغاز و پس از عبور از دستگیره درب‌ها به چراغ‌های عقب آن ختم می‌گردد و همین امر در جای خود جلوه‌ای زیبا را برای این بخش از خودرو فراهم و تا حدی نمای آن را به همتای ژاپنی‌اش یعنی میتسوبیشی ASX نزدیک نموده است.

در قسمت عقب، دو عدد چراغ نسبتاً حجیم و در عین حال پر رنگ جای گرفته‌اند که در میان آن‌ها آرم هاوال با ابعادی درشت خودنمایی می‌کند. در عین حال، دو عدد چراغ مه شکن که در طرفین سپرهای عقب جای گرفته‌اند، به همراه دیفیوزری مشکی‌رنگ، تکمیل‌کننده این بخش از خودرو هستند. برخلاف اکثر هم‌وطنان خود، هاوال H2 از سایز متناسبی برای چرخ‌های خود بهره می‌برد و به قولی، چرخ‌های آن در حال شنا کردن در داخل گلگیرها نیستند! البته در این میان، نباید از مونتاژ مثال‌زدنی و کیفیت بسیار خوب رنگ‌آمیزی این خودرو نیز غافل ماند، امری که بیشتر سایت‌های خودرویی بر روی آن تأکید وافری دارند و بی‌شک وجود همین مسئله بر زیبایی بدنه آن تأثیر بسزایی نهاده است. امروزه، هاوال H2 از معدود شاسی‌بلندهای ساخت چین به شمار می‌آید که با بدنه‌ای دو رنگ (سقف و بدنه با رنگ‌های مجزا) عرضه می‌شود. ناگفته نماند که در حال حاضر، تنها کراس اووری که در کشورمان با بدنه دو رنگ عرضه می‌شود “رنو کپچر” است.

کابین این خودرو از طراحی منظم و شسته‌رفته‌ای برخوردار است. پلاستیک‌های براق و نیز قطعات کرومی صیقلی و درخشان در جای‌جای آن به چشم می‌خورند. در میانه داشبورد یک صفحه نمایشگر لمسی با سایزی بزرگ جای گرفته و روی پانل داشبورد و کنار درب‌ها را نیز پلاستیکی نرم با کیفیتی مرغوب پوشانده است. در واقع شرکت هاوال در طراحی کابین و گزینش مواد مورد استفاده در آن، هر آنچه را که در توان داشته رو نموده است؛ و این همان نکته‌ای است که مورد توجه برخی از سایت‌های خودرو در دنیا، ازجمله سایت CARADVISE استرالیا هم قرار گرفته است و کارشناس این سایت، پلاستیک نرم به‌کاررفته در داشبورد این خودرو را در نوع خود بسیار ممتاز و اعلاء ارزیابی نموده است. در مقابل همین کارشناس، کیفیت متوسط پوشش چرمی (سوراخ‌دار) به‌کاررفته در فرمان، خراشیدگی رنگ دستگیره داخلی درب‌ها بر اثر برخورد با ناخن و یا حلقه انگشتر و دستگیره‌های پلاستیکی درب‌های بیرونی را از موارد منفی کیفی در این خودرو برشمرده است، البته با ذکر این نکته که این موارد جزئی هستند و نباید انتظار کیفیتی همچون آئودی را از این خودروی چینی داشت. کارشناسان سایت MOTORING استرالیا نیز، نحوه مونتاژ قطعات و متریال مورد استفاده در کابین این خودرو را در حد و اندازه بهترین رقبای ژاپنی و کره‌ای آن ارزیابی نمودند.

گذشته از کیفیت بالا، این کابین یکی از جادارترین و در عین حال، راحت‌ترین صندلی‌ها را در قسمت عقب خود و در این کلاس، ارائه می‌دهد، به‌گونه‌ای که حجم زیادی از فضا جهت جای دادن پاها در این بخش وجود دارد و فضای سقف هم در حدی هست که اشخاصی با قامتی زیر 185 سانتی‌متر هم به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای بتوانند خود در آن جای دهند. برخلاف فضای جادار کابین، صندوق عقب این خودرو از فضای تنگ و کیپی بهره می‌برد و چندان تناسبی هم با هیبت یک خودروی شاسی‌بلند ندارد. نکته دیگری که در این کابین به چشم می‌خورد سکوت و آرامش درخور آن است، آرامشی که از عایق‌بندی اصولی و مناسب اتاق خبر می‌دهد. از لحاظ تجهیزات رفاهی، این خودرو از تجهیزات زیادی بهره می‌برد که ازجمله می‌توان به سامانه هوشمند ورود بدون کلید با دکمه استارت، سیستم تهویه مطبوع دوگانه و صندلی‌های چرمی و… اشاره نمود.امکانات شاسی بلند گریت وال H2 مدل 2017 را تماشا کنیدامکانات شاسی بلند گریت وال H2 مدل 2017 را تماشا کنیدامکانات شاسی بلند گریت وال H2 مدل 2017 را تماشا کنیدامکانات شاسی بلند گریت وال H2 مدل 2017 را تماشا کنیدامکانات شاسی بلند گریت وال H2 مدل 2017 را تماشا کنید
H2s
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.