ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ویدیویی دیدنی از رونمایی دوج چلنجر جی تی مدل 2017

ویدیویی دیدنی از رونمایی دوج چلنجر جی تی مدل 2017شرکت آمریکایی دوج رسماً چلنجر GT AWD مدل 2017 را با سیستم چهارچرخ محرک در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی کرد. نیروی موردنیاز این قوچ آمریکایی از طریق پیشرانهٔ آشنای 3.5 لیتری V6 پنتااستار تأمین می‌شود که 305 اسب بخار قدرت و 363 نیوتن متر گشتاور دارد.
سریعترین خودروهای سدان جهان در سال 2016 + تصاویر دیدنی
مرگ دوج وایپر، توقف تولید افعی افسانه ای آمریکایی ها
ازلحاظ طراحی بیرونی، چلنجر GT AWD تقریباً از نسخهٔ دیفرانسیل عقب چلنجر V6 غیرقابل تشخیص است. این خودرو به‌صورت استاندارد به رینگ‌های 19 اینچی با لاستیک‌های مخصوص چهارفصل، یک اسپویلر ظریف عقب و چراغ‌های مه شکن مجهز شده است.

در داخل کابین خریداران شاهد صندلی‌های جلو با روکش چرم ناپا، گرم‌کن و تهویهٔ مناسب به همراه نمایشگر 8.4 اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و گرم‌کن فرمان خواهند بود. یک پکیج داخلی GT سفارشی هم با قیمت 995 دلار برای این خودرو ارائه شده است که چرم ناپای بیشتر، چرم آلکانترا، فرمان عملکرد گرا و سیستم صوتی استریو با 9 بلندگو را به ماشین اضافه می‌کند.

قیمت دوج چلنجر GT AWD از 34,490 دلار /2,310,830,000 تومان (قیمت تبدیل شده) آغاز می‌گردد که ارزان‌تر از خودروهایی چون مرسدس بنز C300 4Matic کوپه، اینفینیتی Q60 و ب‌ام‌و 430i XDrive است.
دانلود ویدیو
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.