ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ویدیویی از خاص‌ترین فراری 458 ایتالیا مدل 2014

ویدیویی از خاص‌ترین فراری 458 ایتالیا مدل 2014ویدیویی بسیار تماشایی از نمای خارجی فراری 458 ایتالیا (Ferrari 458 Italia) که توسط شرکت Creative Bespoke تیون شده و رینگهای اختصاصی شرکت Forgiato بروی آن نصب شده است :
فراری ۴۵۸ ایتالیا یک خودروی اسپرت موتور وسط تولید فراری خودروساز ایتالیایی است. ۴۵۸ ایتالیا جانشین فراری اف۴۳۰ است.

از ۴۵۸ ایتالیا در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۰۹ در ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۹ به صورت رسمی رونمایی شد و قیمت آن حدود ۱۷۰٬۰۰۰ یورو خواهد بود.موتور این خودرو توانست جوایز متعددی را به عنوان کارآمد ترین موتور اسپرت سال دریافت کند.

مشخصات
در اولین اعلان رسمی فراری دربارهٔ این خودرو، ۴۵۸ ایتالیا بعنوان جانشین اف۴۳۰ توصیف شد؛ خودرویی برخاسته از یک طراحی کاملاً جدید، با تکیه بر فناوری‌هایی برگرفته از تجربهٔ شرکت در فرمول یک.

پیشرانه
۴۵۸ ایتالیا دارای یک پیشرانهٔ ۸ سیلندر خورجینی ۴٬۴۹۹ سی‌سی برگرفته از یک طراحی مشترک فراری/مازراتی، با توان ۵۷۰ اسب بخار در ۹٬۰۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۵۴۰ نیوتن متر در ۶٬۰۰۰ دور بر دقیقه، با دسترسی ۸۰٪ گشتاور در ۳٬۲۵۰ دور بر دقیقه است. این پیشرانه برای اولین بار در خودروهای شهری موتور وسط فراری، از تزریق مستقیم سوخت استفاده می‌کند.

انتقال قدرت
واحد انتقال قدرت استاندارد این خودرو یک گترگ دو کلاچهٔ ۷ سرعته شبیه مدل بکار رفته در فراری کالیفرنیا است. با عدم ارائهٔ سیستم تعویض دندهٔ دستی سنتی روی این خودرو، ۴۵۸ ایتالیا دومین فراری شهری بعد از انزو است که کفهٔ دسته دندهٔ چاکدار کلاسیک فراری روی آن ارائه نمی‌شود.

عملکرد
شتاب صفر تا یکصد کیلومتر در ساعت آن کمتر از ۳٫۴ ثانیه و بالاترین سرعت آن ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت است. با این همه مصرف سوخت ترکیبی آن ۱۳٫۷ لیتر در یکصد کیلومتر و میزان تولید دی‌اکسید کربن آن ۳۲۰ گرم در کیلومتر است.

طراحی
بالچهٔ آیرودینامیک فعال در داخل دماغهٔ جلویی فراری ۴۵۸ ایتالیا
این خودرو و دیگر مدل‌های اخیر فراری توسط پینین‌فارینا طراحی شده‌اند. طراحی بیرونی آن برای کارآمدی آیرودینامیکی طراحی شده و نیروی رو به پایینی معادل ۱۴۰ کیلوگرم در سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت تولید می‌کند. دماغهٔ جلویی شامل بالچه‌هایی است که برای کاهش نیروی پسا در سرعت‌های بالا رو به پایین تغییر حالت می‌دهند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.