ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لیونل مسی، به رکورد رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا رسید

لیونل مسی، به رکورد رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا رسیدلیونل مسی در بازیهای لیگ قهرمانان اروپا، با به ثمر رساندن دو گل از سه گل تیم بارسلونا در دیدار مقابل المپیاکوس یونان توانست صدمین گل خود در بازیهای اروپایی را بثمر برساند.

با این گل مسی توانست با ۱۲۲ بازی در رقابت های اروپایی به رکورد کریستیانو رونالدو برسد. رونالدو نیز در ۱۴۳ بازی خود در رقابت های لیگ قهرمانان با بازی در تیم های منچستر یونایتد و رئال مادرید، ۱۰۰ گل به ثمر رسانده است.

مسی در دقایق ۶۱ و ۶۴ این بازی گل های خود را وارد دروازه المپیاکوس کرد. بارسلونا با ۱۰ بازیکن نیمه دوم بازی را با برد ۳ بر ۱ به پایان رساند.

لیونل مسی، به رکورد رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا رسید
در دیدار بارسلونا و المپیاکوس، بازیکنان دو تیم ۵ کارت زرد دریافت کردند که دومین کارت زرد جرارد پیکه، مدافع میانی بارسلونا در دقایق پایانی نیمه اول به کارت قرمز و اخراج وی از زمین منجر شد.

لیونل مسی در حساب کاربری فیس بوک خود این برد را «قدمی دیگر برای قهرمانی در بازیهای قهرمانی اروپا» خوانده است. با این برد در صدر تیم های گروه D قرار گرفته است.

در همین گروه شب گذشته تیم یوونتوس نیز در برابر اسپورتینگ لیسبون پرتغال با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسد. چهارشنبه شب (هجدهم اکتبر) در بازیهای مهم لیگ قهرمانان اروپا در گروه A، «منچستر یونایتد» با یک گل تیم پرتغالی بنفیکا را شکست داد؛ در گروه B، «پاری سن ژرمن» ۴ بر صفر تیم بلژیکی «اندرلشت» را مغلوب کرد و در گروه C تیم های «چلسی» و «آ اس رم» به تساوی سه بر سه رضایت دادند. با وجود این مساوی چلسی در گروه خود همچنان تیم اول است.
زندگینامه (بیوگرافی) لیونل مِسی، ستاره آرژانتینی فوتبال
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.