ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

لیگ قهرمانان اروپا؛ جشن صعود منچستر و بارسلونا امشب!

لیگ قهرمانان اروپا؛ جشن صعود منچستر و بارسلونا امشب!چهارمین هفته از رقابت های مرحله گروهی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با انجام هشت مسابقه پیگیری می شود.

در گروه A منچستر یونایتد که این فصل شرایط بسیار خوبی در لیگ جزیره دارد میزبان بنفیکا است. شیاطین سرخ که نوزده مسابقه اروپایی خود را در خانه بدون شکست پشت سر گذاشته اند در صورت کسب نتیجه ای بهتر از دیدار دو تیم زسکا مسکو و بازل سوئیس جواز حضور در مرحله بعد را دریافت خواهند کرد.

شاگردان ژوزه مورینیو در دیدار رفت با نتیجه ۱ بر ۰ مقابل نماینده پرتغال به پیروزی رسیده بودند.

اما بازل که در مسابقه رفت موفق شده بود در یک دیدار خارج از خانه ۲ بر ۰ زسکا را شکست دهد میزبان نماینده مسکو است. سوئیسی‌ها در صورت پیروزی در این دیدار و به شرط آنکه منچستر یونایتد نیز مقابل بنفیکا شکست نخورد جواز حضور در مرحله یک هشتم را دریافت خواهند کرد.

در گروه B پاری سن ژرمن در خانه به مصاف اندرلخت بلژیک می رود. دیدار رفت دو تیم به نتیجه ۴ بر ۰ به نفع تیم پاریسی تمام شده بود. شاگردان اونای امری اکنون با ۹ امتیاز در صدر این گروه قرار دارند حال آنکه اندرلخت هنوز موفق به کسب امتیاز و حتی گلزنی در رقابت های گروهی نشده است.

دیگر دیدار این گروه را سلتیک اسپانیا و بایرن مونیخ آلمان برگزار می کنند. باواریایی ها که در مونیخ دیدار رفت را به نتیجه ۳ بر ۰ به نفع خود تمام کرده بودند سه شنبه شب برای قطعی کردن صعود به مرحله یک هشتم در اسکاتلند به میدان خواهند رفت.

صعود شاگردان یوپ هاینکس در صورت پیروزی و به شرط نباختن پاری سن ژرمن پس از این دیدار مسجل خواهد شد.

در گروه C رم از چلسی میزبانی می کند. دیدار دو تیم در هفته سوم رقابت های مرحله گروهی با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسیده بود. شاگردان اوزبیو دی فرانچسکو اینک با ۵ امتیاز پایین تر از چلسی در رده دوم جدول این گروه قرار دارند.

در دیگر دیدار این گروه اتلتیکو مادرید میزبان قره باغ، نماینده کشور آذربایجان است. هیچیک از این دو تیم هنوز موفق به کسب پیروزی در این گروه نشده اند.

در گروه D المپیاکوس یونان میزبان اف سی بارسلون است. آبی اناری های که دیدار رفت را در نیوکمپ با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع خود تمام کردند در صورت پیروزی در این مسابقه تقریبا صعود خود به مرحله بعد را مسجل خواهند کرد.

در همین گروه اسپورتینگ لیسبون از یوونتوس ایتالیا میزبانی می کند. راه راه پوشان تورین در صورت پیروزی در این مسابقه و به شرط آنکه بارسلون نیز نتیجه را مقابل المپیاکوس واگذار نکند، جواز حضور در مرحله بعد را دریافت خواهد کرد. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در دیدار رفت اسپورتینگ را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست داده بودند.

بانوی پیر در حالی سه شنبه شب به مصاف اسپورتینگ می رود که در سه حضور پیشین خود در لیسبون با شکست زمین مسابقه را ترک کرده است.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.