ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سود بیشتر با انفجار اتوبوس بازیکنان دورتموند! بمبگذاز دورتموند دستگیر شد

سود بیشتر با انفجار اتوبوس بازیکنان دورتموند! بمبگذاز دورتموند دستگیر شدپلیس آلمان فردی را در ارتباط با انفجار در مسیر اتوبوس حامل یک تیم فوتبال بازداشت کرده و گفته است که انگیزه او سودبری در بازار سهام بوده است.

روز جمعه، ۱ اردیبهشت (۲۱ آوریل 2017)، دادستانی آلمان اعلام کرد که یک مرد ۲۸ ساله دارای تابعیت دوگانه آلمانی و روسی را به ظن بمب‌گذاری در مسیر اتوبوس حامل اعضای تیم فوتبال بوروسیا دورتموند بازداشت کرده است. این فرد با نام سرگئی معرفی شده اما نام خانوادگی او اعلام نشده است.

روز ۱۱ آوریل، در حالیکه بازیکنان این تیم با اتوبوس عازم بازی در برابر تیمی از موناکو بودند، سه انفجار در مسیر حرکت اتوبوس حامل آنان روی داد که در نتیجه آن، مارک بارتا، بازیکن اسپانیایی تیم، زخمی سطحی برداشت و مسابقه با یک روز تاخیر انجام شد.

به گفته دادستانی، فرد مظنون پیشتر پانزده هزار سهم باشگاه آلمانی را پیش فروش کرده بود و هدف او این بود که با اخلال در بازی پیش رو و زخمی کردن یا کشتن بازیکنان اصلی، باعث سقوط بهای سهام شود. در این نوع معامله سهام، فرد سرمایه گذار سهامی را که هنوز در اختیار ندارد برای تحویل در آینده پیش فروش می‌کند با این امید که هنگام تحویل آنها به خریدار، توانسته باشد سهام پیش فروش شده را با بهایی کمتر خریداری کند. در صورت کاهش بهای سهام این باشگاه، فرد بازداشت شده به سود سرشاری دست می‌یافت.

دادستانی گفته است که فرد بازداشت شده انتظار داشت که زخمی یا کشته شدن بازیکنان اصلی این تیم ارزش سهام باشگاه را به طرز قابل توجهی تنزل دهد.

با توجه به حملات تروریستی در ماه‌های اخیر در آلمان، پس از انفجار در مسیر اتوبوس حامل بازیکنان این تیم، احتمال حمله تروریستی مطرح و ارتباط آن با اسلامگرایان افراطی مطرح شده بود. اما تحقیقات بعدی پلیس مشخص کرد که انگیزه آن، سودبری تجاری بوده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.