ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جنجال در هلند بر سر ادرار کردن یک زن جوان!

جنجال در هلند بر سر ادرار کردن یک زن جوان!جریمه شدن نقدی یک زن هلندی به خاطر ادرار کردن در پس‌کوچه‌ای در آمستردام به موجی از بحث‌ها منجر شده است.

پایتخت آمستردام ۳۵ مکان عمومی ادرار کردن مردانه و ۳ توالت زنانه دارد.

خیرت پیننگ ۲۳ ساله دوسال پیش شبی که برای تفریح رفته بود، پس از آنکه در پس کوچه خلوت ادرار کرد، ۹۰ یورو (۱۰۵ دلار /7,035,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ) جریمه شد. به گفته او، توالت عمومی در چند کیلومتری او قرار داشت و او به عنوان آخرین گزینه این کار را در آنجا انجام داده بود.

او در آن شب توسط سه مامور پلیس دیده و سپس جریمه شد. او گفت: "در آن زمان نمی‌خواستم که با پلیس داخل بحث شوم. اما روز بعد، فکر کردم که باید اعتراض کنم."

او به یکی از روزنامه‌های هلندی گفت: "آیا برای یک شهر توریستی مانند آمستردام خجالت‌آور نیست که برای زنان مکان ادرار کردن وجود ندارد؟"

قاضی، که خودش مرد است، گفته که خانم پیننگ می‌توانست از امکاناتی که برای مردان فراهم شده استفاده کند. زیرا، ادرار کردن در ملاء عام در هلند به عنوان جرم حساب می‌شود.

شورای شهرداری آمستردام گفته که هیچگونه قانونی در مورد توالت‌های عمومی در هلند وجود ندارد."جنجال رسانه‌ای بر سر ادرار کردن یک زن جوان هلندی ادامه دارد!
مکان ادرار برای مردان در آمستردام
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.