ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

مهاجرت به استرالیا سخت تر شد!

مهاجرت به استرالیا سخت تر شد!استرالیا روند کسب شهروندی این کشور را دشوارتر خواهد کرد. این اقدام در چارچوب بازنگری در روند مهاجرت به این کشور صورت می‌گیرد.

مالکوم ترنبول، نخست وزیر استرالیا، گفته کسانی که در صدد کسب اقامت و شهروندی از این کشورهستند باید آزمون‌های دشوارتری را در مورد مهارت‌های زبان انگلیسی بگذرانند. او افزوده که این افراد همچنین باید نشان دهند که به "ارزش‌های جامعه استرالیا" پایبند هستند.

داوطلبان کسب شهروندی قبل از درخواست شهروندی باید ۴ سال به عنوان "مقیم دائم" در استرالیا اقامت داشته باشند که این زمان ۳ سال طولانی‌تر از مدت زمان فعلی است.

نخست‌ وزیر استرالیا همچنین گفته که این تغییرات با این هدف صورت می‌گیرد که مهاجران با جامعه این کشور همسوتر شوند. به گفته آقای ترنبول "بسیار مهم است که مهاجران دریابند که باید به ارزش‌های جامعه استرالیا متعهد باشند."

این اقدامات در حالی صورت گرفته که دو روز پیش هم نخست وزیر استرالیا خبر داده بود که درخواست ویزای کار برای متقاضیانی که قصد ورود به این کشور را دارند، دشوارتر خواهد شد.

نخست وزیر استرالیا گفته بود که این تغییرات با این هدف صورت می‌گیرد تا نیروی کار دارای مهارت بالاتر وارد استرالیا شود و در استخدام کارگر، "بیکاران استرالیایی در برابر نیروی کار ارزان کشورهای مهاجرخیز اولویت داشته باشند."مهاجرت به استرالیا سخت تر شد!
این تغییرات چه هستند؟

نخست وزیر استرالیا در توضیح پایبندی به "ارزش‌های استرالیایی" گفته است که مهاجران باید نشان دهند که از آزادی مذهب و برابری جنسیتی حمایت می‌کنند.

به گفته آقای ترنبول " احترام به زنان و کودکان ... این‌ها ارزش‌های استرالیایی است." نخست وزیر استرالیا همچنین تاکید کرده که خشونت‌های خانگی در این کشور پذیرفته نخواهد شد.

تغییراتی که در روند کسب شهروندی ایجاد شده از جمله عبارت است:

گذراندن آزمون‌های دشوارتر زبان انگلیسی در نشان دادن مهارت‌های خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن.

ارائه شواهدی که نشان دهنده انسجام متقاضی شهروندی با جامعه استرالیا باشد، ازجمله سابقه کار، ثبت نام در مدرسه و یا عضویت در سازمان‌های اجتماعی.

داشتن حداقل ۴ سال اقامت دائم در کشور.

درخواست کنندگان تنها ۳ بار اجازه خواهند داشت درخواست شهروندی استرالیا را بدهند و در صورت انجام هر گونه تقلبی، درخواست شهروندی رد می‌شود.

نخست وزیر استرالیا در پاسخ به این سوال که گفته شده گزارش‌هایی وجود دارد حاکی از اینکه از درخواست کنندگان شهروندی این کشور سوال خواهد شد که آیا از ازدواج در سنین پایین و ختنه زنان حمایت می‌کنند یا نه گفت "اگر ما معتقدیم که احترام به زنان و کودکان از جمله ارزش‌های جامعه استرالیاست پس چرا چنین چیزهایی بخش مهم و اصلی در روند شهروند شدن استرالیا نباشد."

قوانین سختگیرانه تر
دولت گفته است که تمامی قوانین جدید از این پس در مورد افرادی که قصد دارند برای کسب اقامت در استرالیا اقدام کنند، اجرا می‌شود.

نخست وزیر استرالیا گفته که تمامی این تغییرات جدید در جهت منافع ملی این کشور صورت گرفته است.

حزب کارگر استرالیا دولت آقای ترنبول را متهم کرده است که این تغییرات را با هدف کسب دستاوردهای سیاسی انجام داده است.
منبع : Economic Times
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.