ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کنتور برق، یک مجتمع مسکونی را به آتش کشاند

کنتور برق، یک مجتمع مسکونی را به آتش کشاندمدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از حریق یک منزل مسکونی در این شهر بر اساس حریق کنتور برق خبر داد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر آتش سوزی در مجتمع مسکونی واقع در منطقه فاز دو پاداد اطلاع رسانی کردند.

وی افزود: آتش نشانان بلادرنگ با تمام امکانات اطفای حریق و امداد و نجات به محل اعزام و سه دقیقه بعد در محل حاضرشدند. آتش نشانان یک واحد مسکونی در طبقه دوم این مجتمع چهار طبقه که دچار حریق و دود گرفتگی بود را سریعا با تجهیزات موردنیاز حریق اطفاء و دود ناشی از آتش سوزی را با فن های فشار مثبت از ساختمان خارج کردند.

اتصالی برق خودرو باعث آتش سوزی شد

مدیر روابط عمومی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ارتباط با حادثه دیگر گفت: شب گذشته شهروندی با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق خودرویی در ناحیه صنعتی کارون را اطلاع رسانی کرد.

حق شناس ادامه داد: آتش نشانان پس از دریافت پیام سه دقیقه بعد در قالب یک تیم متشکل از سه خودروی اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات در محل حادثه حاضر شدند.

وی بیان کرد: پس از حضور نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز مشاهده شد که خودروی پراید به علت اتصالی برق از ناحیه پمپ بنزین دچار حریق شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: توصیه می شود تا شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه با حفظ خونسردی ضمن دور شدن از محل حادثه مراتب را سریعا با تلفن ۱۲۵ به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع دهند.

برخورد دو خودرو حادثه ساز شد

حق شناس در ارتباط با یکی دیگر از حوادث گفت: روز گذشته همچنین شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر برخورد شدید ۲ دستگاه خودرو در منطقه بهارستان را اطلاع رسانی کردند.

وی اضافه کرد: تیم عملیاتی آتش نشانی سریعا خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی تیبا با پراید۱۳۱ برخورد و موجب مجروح شدن راننده یکی از خودروهای شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان یادآور شد: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف، سایر خودرو های عبوری مصدوم را از خودروی حادثه دیده خارج و به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ منتقل کردند.
منبع : mehrnews.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.