ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کشف محموله یک تُنی تریاک در ملارد

کشف محموله یک تُنی تریاک در ملارددادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد از کشف یک تُن تریاک در این شهرستان خبر داد و افزود: ۴ قاچاقچی در این رابطه دستگیر شدند. جواد جبله شامگاه یکشنبه اظهار کرد: در هفته گذشته اعضای یک باند ۴ نفره قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد گفت: حدود یک تن تریاک از این افراد کشف و ضبط شد. وی با بیان این که محموله تریاک مذکور از کرمانشاه به ملارد ارسال شده بود، بیان کرد: به کمک پلیس غرب تهران این مورد شناسایی و بعد از اخذ دستور از دادستانی اقدام لازم برای دستگیری متهمان انجام شد.

وی ادامه داد: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر همواره یکی از اولویت های دستگاه قضایی ملارد بوده و در این زمینه هیچ گونه اغماض و چشم‌پوشی نخواهد شد.

جبله با بیان این که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به خصوص اعتیاد اقدامات اساسی و پایه ای باید انجام شود، تاکید کرد: باید ریشه بزه و آسیب های اجتماعی، به ویژه اعتیاد به صورت دقیق و کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب ملارد از خانواده ها خواست با نظارت بیشتر بر فرزندان خود، زمینه های آسیب های اجتماعی آن ها را کاهش دهد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.