ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

با پدیده جدید تنیس زنان جهان آشنا شوید

با پدیده جدید تنیس زنان جهان آشنا شویداسلون استیونز جوان با غلبه بر حریف سرشناس خود به فینال رقابت های تنیس آمریکا، یو اس اوپن راه یافت.

این ورزشکار زن آمریکایی که پیشتر به مدت یازده ماه از میادین حرفه ای تنیس دور بود روز پنجشنبه در دیدار نیمه نهایی رقابت های یو اس اوپن، ونوس ویلیامز هموطنش را که در رتبه نهم جهانی قرار دارد از پیش رو برداشت و راهی فینال شد.

استیونز که در رده بندی جهانی تنیس زنان جایگاه هشتاد و سوم را به خود اختصاص داده با برتری در ست های اول و سوم پیروزی در این دیدار را به نام خود ثبت کرد تا به یکی از بزرگترین موفقیت های دوران حرفه ای خود دست یابد.

این تنیس باز ۲۴ ساله آمریکایی در فینال مدیسون کِیز، هموطنش را پیش رو خواهد داشت که در دیگر دیدار نیمه نهایی موفق شد در دو ست از سد کوکو و انده وگ، دیگر تنیس باز آمریکایی بگذرد.

به رغم غیبت سرنا ویلیامز، چهره سرشناس تنیس زنان جهان که به دلیل تولد نخستین فرزندش در این تورنمنت غایب بود تنیس بازان زن آمریکایی در این رقابت ها درخشش قابل توجهی داشتند به نحوی که هر چهار ورزشکار راه یافته به مرحله نیمه نهایی را آمریکایی ها تشکیل می دادند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.