ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه آث میلان، تنیس باز می شود!

کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه آث میلان، تنیس باز می شود!پائولو مالدینی، ستاره پیشین فوتبال ایتالیا، می‌خواهد برای اولین بار در یک تورنمنت حرفه‌ای تنیس شرکت کند.

او هشت روز دیگر همزمان با چهل و نهمین سالروز تولدش در تورنمنت آسپریا میلان، بازی خواهد کرد.کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه آث میلان، تنیس باز می شود!
مالدینی حدود هفت سال پیش فوتبال حرفه‌ای را کنار گذاشت و نزدیک شش سال است که تمرین تنیس را قطع نکرده است.

او در این مسابقات، همراه با استفانو لاندونیو، مربی و دوست نزدیکش در بخش دونفره شرکت خواهد کرد. مالدینی به همراه هم‌بازی چهل و پنج ساله‌اش، در مرحله مقدماتی این تورنمنت پیروز شدند و سهمیه ویژه برای شرکت در این تورنمنت چهل هزار دلاری را به دست آورند. این مسابقات، زیرمجموعه رقابتهای "ای.تی.پی چلنجر" تنیس است که از مسابقات "ای.تی.پی ورلد تور" یک رده پایین‌تر است.

لاندونیو درباره شرکت در این مسابقات می‌گوید که او و پائولو مالدینی، تیم از پیش باخته‌ای نخواهند بود: "این اولین حضور حرفه‌ای ما در مسابقات رسمی است. ما قبلاً با هم در چند مسابقه خیریه و نمایشی شرکت کردیم و نمایش خوبی هم داشتیم."

پائولو مالدینی پیش از خداحافظی از فوتبال، بیست و چهار سال برای تیم ای.سی میلان بازی کرد و در این مدت در ۶۴۰ مسابقه برای این تیم به میدان رفت. به دلیل کارنامه درخشانش در دوران بازی، از او به عنوان یکی از اسطوره‌های فوتبال ایتالیا نام می‌برند.

او حالا با اتکا بر شش سال تمرین جدی، وارد مسابقات حرفه‌ای تنیس شده. بعضی از طرفدارانش امیدوارند او به لطف پشتکار، هوش و آمادگی بدنی بالا نمایش قابل قبولی در چالش جدید داشته باشد. با این حال لاندونیو می‌گوید نباید از هم‌بازی تازه‌کارش انتظار بیش از حد داشت:

"پائولو تنیس را خیلی دیر شروع کرد بنابراین از نظر تکنیک هنوز کمی مشکل دارد. شاید اگر زودتر تمرینات جدی‌اش را شروع کرده بود، الان یک تنیس‌باز قوی بود. البته پائولو هنوز از نظر ذهنی و بدنی در سطح بالایی است. در شرایط سخت اصلاً خودش را نمی‌بازد و می‌داند چه باید بکند."

پائولو مالدینی در شرایطی وارد جمع تنیس‌بازان حرفه‌ای شده که در دو سال گذشته رؤسای ای.سی. میلان برای این که او را وارد بدنه مدیریت باشگاه کنند، چند بار به او پیشنهاد همکاری دادند.

مالدینی اما از سال ۲۰۰۹ که از فوتبال خداحافظی کرد، به دنیای حرفه‌ای فوتبال برنگشته. او می‌گوید به غیر از فوتبال، می‌خواهد به سرگرمی‌های دیگر بپردازد و تنیس یکی از آنها بوده.

مالدینی که مدتی مشغول ورزش بوکس شد حالا هم خودش را با تنیس بشدت سرگرم کرده. او می‌گوید احتمالاً به این زودی‌ها به فوتبال حرفه‌ای برنمی‌گردد چون فوتبال حرفه‌ای، او را از خانواده‌اش دور می‌کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.