ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

یک ایرانی تبار، مربی بهترین تنیس باز جهان شد!

یک ایرانی تبار، مربی بهترین تنیس باز جهان شد!نواک جوکوویچ، مرد شماره دو تنیس جهان، پس از شکست غیره منتظره برابر آلکساندر زورف در فینال مسترز رم، اعلام کرد که آندره آغاسی، مربی جدید او خواهد بود.

آغاسی در شرایطی مربیگری جوکوویچ را پذیرفته که از مدتها پیش احتمال داده می‌شد بین او یا پیت سمپراس، یکی مربیگری این تنیس‌باز صرب را برعهده خواهد گرفت. جوکوویچ بیست و نه ساله حدود دو هفته پیش به طور ناگهانی تمام مربیان قبلی خود را کنار گذاشت تا به گفته خودش با "شوک درمانی"، دوباره به مسیر موفقیت برگردد.

جوکوویچ امیدوار است با آمدن آندره آغاسی، مرد شماره یک پیشین جهان، نمایشی موفق در مسابقات اوپن فرانسه (رولان گاروس) داشته باشد. این مسابقات هفت روز دیگر در پاریس شروع می‌شود و جوکوویچ انگیزه زیادی دارد به کمک آندره آغاسی چهل و هفت ساله، برای دومین بار در این تورنمنت قهرمان شود. یک ایرانی تبار، مربی بهترین تنیس باز جهان شد!
جوکوویچ اولین قهرمانی‌اش را در رولان گاروس سال گذشته جشن گرفت، اما از آن زمان به بعد از روزهای اوجش فاصله زیادی گرفته. در این مدت ابتدا با بوریس بکر، تنیس‌باز نامدار آلمانی در دهه نود میلادی، قطع همکاری کرد و اخیرآً هم از مربیان قدیمی‌اش که از نوجوانی با او بودند، جدا شد.

طرفدارانش اما الان امیدوارند با آمدن آندره آغاسی که تجربه هشت قهرمانی را در مسابقات گرنداسلم تنیس دارد، روزهای شیرین گذشته به جوکوویچ لبخند بزند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.