ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

تولید کلاه قرمزی متوقف شد

تولید کلاه قرمزی متوقف شدرسانه‌های ایران به نقل از تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی "کلاه قرمزی" از توقف تولید این رشته برنامه خبر داده‌اند. مشکلات مالی دلیل اصلی این تصمیم اعلام شده است.

مجموعه کلاه قرمزی در سال‌های اخیر، به طور معمول در روزهای آغازین سال نو خورشیدی از شبکه سراسری تلویزیون ایران پخش می‌شده است، هرچند پخش سالانه این مجموعه هر از گاه به دلیل بروز برخی مشکلات متوقف شده است. از جمله در نوروز ۱۳۹۵ این مجموعه پخش نشد.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از اطلاعیه حمید مدرسی، تهیه کننده مجموعه کلاه قرمزی نوشته است که بیش از ۵۰ درصد فیلمبرداری مجموعه ویژه نوروز ۱۳۹۶ انجام شده است، ولی "به دلیل دریافت نکردن هر گونه کمک مالی" از سازمان صداوسیمای ایران، تولید این مجموعه متوقف شده است.

پیش از این، آذرمیدخت آذرهوش، مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما گفته بود که مجموعه کلاه قرمزی بعد از تحویل سال جدید، از ۳۰ اسفند ماه از تلویزیون سراسری ایران پخش خواهد شد. اما به نظر می‌رسد که گروه تولیدکننده این مجموعه تلویزیونی حمایت مالی لازم را برای ادامه تولید دریافت نکرده‌اند.

در اطلاعیه حمید مدرسی، بلاتکلیفی در قرارداد و توافق‌های قبلی با مسئولان تلویزیون دولتی ایران و تامین بودجه، از جمله مشکلات پیش روی تولید مجموعه کلاه قرمزی خوانده شده است. او نوشته است که درباره این مشکلات به طور مداوم با مدیران این نهاد در ارتباط بوده، ولی اقدامی برای حمایت مالی از گروه تولیدکننده انجام نشده است.

او اضافه کرده است که مجموعه کلاه قرمزی بیش از ۲۰ میلیون بیننده ایرانی در سراسر دنیا داشته است.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.