ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کارمند صدا و سیما در پاریس بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی، به کُما رفت

کارمند صدا و سیما در پاریس بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی، به کُما رفتتصویربردار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پاریس که در تظاهرات روز کارگر در این شهر مجروح شده بود، در بیمارستان به کما رفت.

این تصویربردار که وبسایت صدا و سیما نام او را رامین توحیدیان ذکر کرده، روز سه‌شنبه در جریان درگیری‌ها در مرکز پاریس بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی پلیس به سرش مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده بود.

شهسوار حسینی، خبرنگار صدا و سیما نیز که برای پوشش راهپیمایی روز کارگر پاریس در خیابان‌های مرکزی این شهر حضور داشت به همراه تصویربردار همکارش مجروح شده و هم اکنون در بیمارستان بستری است.

به نوشته وبسایت صدا و سیمای جمهوری اسلامی، مسئولان سفارت ایران در پاریس از این مجروحان در بیمارستان عیادت کردند.

روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت راهپیمایی سالانه روز جهانی کارگر در پاریس به خشونت کشیده شده بود. برخی از راهپیمایان با شکستن شیشه مغازه‌ها و آتش زدن خودروها این راهپیمایی را به اعتراض شدید علیه سیاست‌های اصلاح اقتصادی و شغلی ماکرون تبدیل کردند.

خبرنگار اسپوتنیک مجروح شد

خبرگزاری اسپوتنیک نیز از آسیب دیدن خبرنگار خود در جریان ناآرامی‌های پاریس خبر داد.

به گزارش این خبرگزاری روسی، این خبرنگار بر اثر شلیک گاز اشک آور پلیس آسیب دیده است. اسپوتنیک همچنین از قول همین خبرنگار می‌نویسد که ده‌ها تن از معترضان از جمله خود وی در جریان درگیری‌های روز کارگر در خیابان‌های پاریس آسیب دیده‌اند. این در حالی است که پیش از این گفته شده بود تنها ۴ نفر در جریان ‌ناآرامی‌های پاریس جراحت سطحی برداشته بودند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.