ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سانسور لوگوی باشگاه آ.اس.رم، توسط صداوسیما جنجال به پا کرد!

سانسور لوگوی باشگاه آ.اس.رم، توسط صداوسیما جنجال به پا کرد!سانسور نشان باشگاه فوتبال آ.اس.رم در صدا و سیمای ایران در چارچوب پوشش مسابقات لیگ قهرمانان اروپا جنجال برانگیز شد.

باشگاه آ.اس.رم ایتالیا روز پنجشنبه در صفحه توئیتر این باشگاه به سانسور نشان آن واکنش نشان داد. در عکسی که همراه این توئیت منتشر شده است نشان سانسور نشده در کنار نشان سانسور شده این باشگاه دیده می شود. در بالای تصویر دو نشان اصلی و سانسور شده آمده است «اگر به این شکل عاشق من نیستید، می توانید همچنان با این شکل عاشق من باشید.»سانسور لوگوی باشگاه آ.اس.رم، توسط صداوسیما جنجال به پا کرد!
باشگاه آ.اس.رم در توئیت دیگری نیز از هواداران ایرانی خود تشکر کرد.

تیم فوتبال آ.اس.رم چهارشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه چهار بر یک مغلوب تیم فوتبال بارسلونا شد.

بینندگان صدا و سیمای ایران در حاشیه پخش این مسابقه متوجه سانسور نشان باشگاه آ.اس.رم شدند. در نشان این باشگاه پستان‌های یک گرگ ماده دیده می شود. نشان این باشگاه به افسانه رموس و رمولوس اشاره دارد. بنا به افسانه ای معروف یک گرگ ماده به این برادران دوقلو که از آنها به عنوان بنیانگذاران رم یاد می شود، شیر داده است.

اقدام صدا وسیمای ایران همچنین واکنش برخی از کاربران شبکه های اجتماعی را بر انگیخت.
سانسور لوگوی باشگاه آ.اس.رم، توسط صداوسیما جنجال به پا کرد!سانسور لوگوی باشگاه آ.اس.رم، توسط صداوسیما جنجال به پا کرد!سانسور لوگوی باشگاه آ.اس.رم، توسط صداوسیما جنجال به پا کرد!
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.