ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جنجال ها بر سر لغو حضور کارلوس پویول در برنامه فردوسی پور + پاسخ صدا و سیما

جنجال ها بر سر لغو حضور کارلوس پویول در برنامه فردوسی پور + پاسخ صدا و سیماعلی مطهری، نایب رئیس مجلس ایران از تلویزیون ایران به خاطر لغو حضور کارلوس پویول، ستاره پیشین تیم فوتبال بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به شدت انتقاد کرده است.

کارلوس پویول که به ایران سفر کرده بود قرار بود در زمان بازی دو تیم ایران و اسپانیا در برنامه زنده تلویزیونی پوشش جام جهانی روسیه حاضر شود که مجوز این حضور را نیافت. مجری این برنامه زنده عادل فردوسی پور بود.جنجال ها بر سر لغو حضور کارلوس پویول در برنامه فردوسی پور + پاسخ صدا و سیما
مرتضی میرباقری، معاون سیمای تلویزیون ایران به خبرگزاری فارس گفته است "دعوت از کارشناسان خارجی در برنامه‌های ورزشی و پرداخت چند صد میلیونی برای چند دقیقه حضور ولو این‌که از سوی اسپانسر هم صورت بگیرد، ممنوع و مخالف سیاست‌های رسانه ملی است."

او همچنین گفته: "بنابراین ما از ابتدا هم تصمیمی برای حضور کارشناس خارجی در برنامه ۲۰۱۸ نداشتیم"

در روز بازی ایران و اسپانیا, عادل فردوسی پور مجری برنامه ویژه پوشش جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با اشاره به حضور کارلوس پویول در ایران از مخاطبان عذرخواهی کرد.

در بعضی از رسانه‌های ایران از کارلوس پویول بعد از لغو برنامه تلویزیونی‌اش نقل قول شد که "به من گفتند به خاطر مشکلات ظاهری امکان حضور در برنامه را ندارم."

معاون سیمای تلویزیون ایران ارتباط عدم حضور آقای پویول در برنامه تلویزیونی و ظاهر او را تکذیب کرده است.

فاطمه ذوالقدر، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی هم گفته است در جلسه این هفته کمیسیون فرهنگی مجلس "مشکل عدم حضور پویول را در همین جلسه مطرح و تصمیم‌های دقیقه ۹۰ در این حوزه نقد خواهد شد."

علی مطهری در نامه خود لغو حضور آقای پویول را را نشان دهنده "حکومت ملوک‌الطوایفی"در سازمان صدا و سیما خوانده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران -ایسنا- آقای مطهری در نامه‌ای که مخاطب آن علی عسگری، رئیس صدا و سیماست گفته: "ماجرای دعوت از کارلوس پویول کارشناس و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا برای شرکت در برنامه جام‌جهانی شبکه ۳ در آستانه بازی ایران و اسپانیا و سرانجام لغو آن پس از اعلام در آن برنامه، نشانه حکومت ملوک‌الطوایفی و یا فرمانبری از بیرون در آن سازمان است."

او در بخش دیگری از نامه خود می‌نویسد" "توجیه این خطا با صرفه‌جویی در هزینه، آن هم هزینه‌ای که توسط بخش خصوصی پرداخت شده بود قابل قبول نیست. هزینه معقول برای حفظ نشاط جامعه، زاید نیست. این در حالی است که مهمان نیز وارد کشور شده و در هتل محل اقامت خود در انتظار ورود به صدا و سیما بود. لغو چنین برنامه‌ای خصوصاً با توجه به اعلام قبلی آن خلاف عقل و اخلاق بود."

آقای مطهری در نامه خود به لغو پخش برنامه‌ای که ناصر ملک مطیعی در آن حضور داشته اشاره کرده است.

ناصر ملک مطیعی، پیشکسوت سینمای ایران که اخیرا درگذشت، مهمان یکی از برنامه‌های دورهمی مهران مدیری بود که این برنامه با وجود ضبط مجوز پخش نگرفت.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.