ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

تماس تلفنی فردوسی‌پور با مدیرعامل سابق پرسپولیس به تنش کشیده شد

تماس تلفنی فردوسی‌پور با مدیرعامل سابق پرسپولیس به تنش کشیده شدعلی اکبر طاهری مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پی صحبت هایی که در خصوص او توسط حسین هدایتی مطرح شد، پشت خط تلفنی برنامه نود آمد و با عادل فردوسی پور صحبت کرد.
طاهری
طاهری در ابتدا گفت:
علاقه ای به پاسخگویی ندارم چون سازمان های نظارتی به حد کافی وجود دارند. اما بعضی مطالب جوری بیان شد که گویی من پولی را برداشته ام و در جیب خود گذاشته ام.کل پولی که از سامانه هواداری گرفته ایم، 44 میلیارد بوده که آن هم داستان خاص خود را دارد.من هیچ خانه ای در الهیه ندارم و این مسائل چیزی جز تهمت و افترا نیست.

انشاالله به زودی نشستی مطبوعاتی برگزار می کنم و تمام صورت های مالی را در اختیار رسانه ها می گذارم.

طاهری ادامه داد:
اما صحبت اصلی من با شما آقای فردوسی پور است. 18 سال برنامه نود از تلویزیون پخش می شود. به اسم افشاگری چه تعداد از بزرگان فوتبال به جان هم افتاده اند؟ با شاخص بگویید که برنامه شما چه کمکی به فوتبال کرده؟ نباید در برنامه شما هر صحبتی مطرح شود.

چرا نباید پول تبلیغات دربی در آگهی های صدا و سیما به ما برسد؟ شما که می دانید 70 درصد درآمدهای باشگاه های دنیا از بحث حق پخش است. پس چرا به ما نمی رسد؟ 350 میلیارد تومان حق باشگاه ها داده نمی شود. چرا شما این بحث ها را مطرح نمی کنید؟

سپس نوبت به عادل فردوسی پور رسید تا از خود و برنامه اش دفاع کند:
دوران حملات گوبلزی تمام شده. کار با فرافکنی درست نمی شود. مردم باید در عملکرد 18 ساله ی برنامه نود قضاوت کنند.من نه سوپر منم نه رابین هود که بتوانم تمام مشکلات فوتبال ایران را حل کنم. از ما باید به اندازه یک برنامه تلویزیونی انتظار داشت.

ما در نود جلوی خیلی از فساد ها و زد و بندها را گرفته ایم. شما شش هفته است که ما را برای حضور در برنامه ۹۰ سر کار گذاشته اید. تصویربردار ما ۴ ساعت پشت در اتاق شما معطل بوده و شما اجازه حضور او را در اتاقتان نداده اید. ما دیگر چه کار باید بکنیم؟ شما که می دانستید آقای هدایتی ابهاماتی را مطرح کرده است و ما گفتیم که این حق طبیعی شماست که از خودتان دفاع کنید. حالا شما طلبکار شده اید؟ در پرونده گولچ یک کلمه صحبت نکرده اید. در مورد رسوایی طارمی حاضر نشدید یک کلمه توضیح دهید. شما با حمله کردن به دنبال طفره رفتن از پاسخگویی هستید. افتخار برنامه نود این است بله قربان گوی مدیران مستبد و ریاکار نبوده است.

طاهری در ادامه گفت:
ما هیچ چیز پنهانی از هیچکس نداریم. هرکس هرچیزی می خواهد ببیند به باشگاه پرسپولیس بیاید.برنامه شما باید شادی آفرین باشد. همه هر هفته در نود منتظرند که یک دعوا مطرح شود. چرا اینگونه است؟ اجازه نمی دهم که کسی به من توهین کند.

در ادامه بحث به ماجرای پرونده جنجالی مهدی طارمی کشید و طاهری به دفاع از عملکرد خود و باشگاه پرداخت. در ادامه فردوسی پور گفت که چرا ما باید به کشور ترکیه باج بدهیم و مثلا آقای روحانی از آقای اردوغان بخواهد که این مشکل را برای ما حل کند؟ اردوغان بعدا چیز دیگری از ما می خواهد. چرا با دیپلماسی ضعیفمان به مملکت هزینه تحمیل می کنیم؟

در این میان بحث طاهری و فردوسی پور به تسلط به زبان خارجی رسید که طاهری خطاب به فردوسی پور گفت:« شما که شکسپیر نیستید. اگر شما دو واحد زبان پاس کرده اید من چند سال آنجا بوده ام.» فردوسی پور هم در این خصوص گفت:« بله شما سلطان زبان هستید.

علی دایی هم در آخرین دقایق این گفت و گو پشت خط نود آمد و گفت:
صحبت هایی که آقای طاهری در خصوص طلب من مطرح کردند کاملا دروغ است. متاسفانه کاری کردند که من مجبور شوم از پرسپولیس شکایت کنم.» در ادامه طاهری گفت:« ما که با آقای دایی پدرکشتگی نداریم. که علی دایی در جواب گفت چرا اتفاقا. دارید. من از علی اکبر طاهری و دار و دسته اش به هیچ عنوان نمی گذرم.
زندگینامه (بیوگرافی) عادل فردوسی­‌پور مجری مشهور و سابق برنامه 90
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.