ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

حضور الکساندر نوری مربی ایرانی وردربرمن در برنامه 90

حضور الکساندر نوری مربی ایرانی وردربرمن در برنامه 90بی شک الکساندر نوری مهمترین مربی ایرانی تاریخ فوتبال ماست. کسی که توانسته در بوندسلیگا عملکرد موفقی از خود داشته باشد.

شاید تا قبل از او نشستن یک ایرانی روی نیمکت تیم بوندسلیگایی محال بود اما بازیکنی که قبل از جام جهانی ۲۰۰۶ به تیم برانکو دعوت شد تا برای ایران بازی کند اما آسیب دیدگی در اردوی انگلیس از یک سو و جو منفی راه افتاده برای دعوت از ایرانی های متولد آلمان که دو رگه لقب می گرفتند توسط مربیانی مثل مایلی کهن در آن سال ها سبب شد تا او سرنوشتش طوری دیگر رقم بخورد. حضور الکساندر نوری مربی ایرانی وردربرمن در برنامه 90
این پسر گیلانی الاصل حالا یکی از مربیان موج نوی بوندسلیگاست که امسال هم وردربرمن را هدایت می کند. او دعوت شده تا بازی ایران و ازبکستان را از ایران ببیند و در جشن صعود احتمالی به جام جهانی حاضر باشد و شاید ملی پوشی هم چشمش را بگیرد و دوباره پای بچه های ملی ما به بوندسلیگا باز شود.

الکساندر که از رفقای صمیمی وحید هاشمیان ، مهدی مهدوی کیا و فریدون زندی است بعد از تماشای بازی ایران و ازبکستان خیلی سریع به استودیوی ۹۰ می رود آنجا حرف های هیجان انگیزی برای گفتن درباره مربیگری در بالاترین سطح اروپا دارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.