ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

انقلابی جدید در تولید چرخ / چرخ های تاشو به بازار می آیند

انقلابی جدید در تولید چرخ / چرخ های تاشو به بازار می آیندیک طراح آلمانی چرخی ۲۶ اینچی طراحی کرده است که قابلیت تا شدن دارد و می‌تواند در دوچرخه‌ها، صندلی‌های چرخ‌دار، اسکوترها و ... مورد استفاده قرار گیرد. قطر این چرخ در هنگام تا شدن به یک سوم کاهش می‌یابد و ۶۰ درصد فضای کم‌تری اشغال می‌کند.انقلابی جدید در تولید چرخ / چرخ های تاشو به بازار می آیند
هر ساله نوآوری‌های مختلفی در زمینه‌های گوناگون معرفی می‌شود که بعضی از آن‌ها پتانسیل ایجاد تغییرات اساسی در صنایع مختلف را دارند. هفته‌ی گذشته یکی از نوآوری‌های بسیار جذاب و جالب توجه با نام ریوالو (Revolve) رونمایی شد که بالقوه توان ایجاد تغییراتی عمده در صنعت وسایل نقلیه‌ی تاشو را داراست. ریوالو یک چرخ ۲۶ اینچی پره‌دار است که قابلیت تا شدن و کاهش قطر تا یک سوم اندازه‌ی اولیه و کاهش ۶۰ درصدی در فضای اشغال شده را دارد. این چرخ نوآورانه به سادگی باز و بسته می‌شود و نسخه‌ی تجاری آن می‌تواند امکان خلق طراحی‌های جدید برای دوچرخه‌های تاشو، صندلی‌های چرخ‌دار تاشو و بسیاری دیگر از وسایل حمل‌ونقل جمع‌وجور را فراهم نماید.
انقلابی جدید در تولید چرخ / چرخ های تاشو به بازار می آیند
چرخ ۲۶ اینچی ماژولار ریوالو، هفته‌ی گذشته توسط یک طراح آلمانی به نام آندریا مسلین (Andrea Mocellin) معرفی شد و از همان‌روز مشخص بود که این نوآوری می‌تواند به‌عنوان یک تهدید برای صنعت وسایل نقلیه‌ی تاشو محسوب شود. طرح مسلین همان چیزی است که از آغاز پیدایش دوچرخه‌های تاشو، ذهن طراحان را مشغول کرده بود و نهایتا به‌عنوان یکی از اجزای مهم در این دوچرخه‌ها، به‌طور کلی مغفول مانده بود.

تا امروز در دوچرخه‌های تاشو برای دست‌یابی به حجم کم در هنگام تا شدن، از چرخ‌های کوچک‌تر استفاده شده است که اغلب این چرخ‌ها ۱۶ یا ۲۰ اینچی هستند. چرخ ریوالو مسلین بر این مشکل فائق آمده و به سازندگان این اجازه را می‌دهد تا از این پس بتوانند بدون افزایش حجم از چرخ‌های ۲۶ اینچی، با قابلیت کاهش ارتفاع تا یک سوم حالت اولیه در هنگام تا شدن، در محصولات خود استفاده کنند.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.