ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

توالت‌ هوشمند آمریکایی رونمایی شد

توالت‌ هوشمند آمریکایی رونمایی شددر نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیک ۲۰۱۸ در لاس‌وگاس همه چیز هوشمند است حتی توالت‌های هوشمند را هم می‌توان در اینجا پیدا کرد. توالت‌های هوشمند شرکت کوهلر آمریکا، قابلیت باز و بسته شدن خودکار، گرم کردن نشیمنگاه، پخش موسیقی، سیستم خوشبو کننده هوا و خشک کردن را دارند و حتی می‌توانید با توالت سخن بگویید و این کارها را از او بخواهید.

این توالت همچنین صفحه کنترل لمسی دارد که می‌توان از قابلیت‌های آن بیشتر بهره برد. این توالت تا حد زیادی هم در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کند.

قیمت این توالت هوشمند ۷ هزار و ۵۰۰ دلار /502,500,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است البته می‌توان با کم کردن برخی قابلیت‌های آن، قیمت ارزان‌تر از این هم پیدا کرد. توالت‌ هوشمند آمریکایی رونمایی شد
این توالت یک اپلیکیشن برای اندروید و آ او اس هم دارد که از طریق این اپلیکیشن می‌توان دستورات صوتی را هم به این توالت داد. با اپلیکیشن حتی شما می‌توانید این توالت را برای استفاده خودتان شخصی سازی کنید. مثلا در اپلیکیشن می‌توانید به عنوان کاربر شماره یک تمام قابلیت‌هایی را که متناسب با شماست، در آن ذخیر کنید و زمانیکه می‌خواهید از توالت استفاده کنید، وقتی به آن نزدیک می‌شوید این قابلیت‌های مخصوص شما فعال می‌شوند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.