ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کیم کارداشیان، ستاره دنیای مد چقدر ثروت دارد؟ + زندگینامه

کیم کارداشیان، ستاره دنیای مد چقدر ثروت دارد؟ + زندگینامهکیم کارداشیان (Kim Kardashian)، بازیگر،سخنران، مدل و ستاره برنامه های تلویزیونی واقع نمای آمریکایی متولد ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در شهر لس آنجلس آمریکا است.

شروع کار کیم کارداشیان در هالیوود با همکاری وی به عنوان دستیار و استایلیست برخی از ستارگان هالیوود بوده است که بعدها باعث ایجاد روابط دوستانه با پاریس هیلتون (Paris Hilton) شد. کیم کارداشیان در خانواده ای پر جمعیت متولد شده است. وی ۴ خواهر و ۳ برادر دارد. کورتنی کارداشیان (Kourtney Kardashian)، کلویی کارداشیان (Khloé Kardashian)، کایلی جنر (Kylie Jenner) و کندال جنر (Kendall Jenner) نیز در عرصه هنری همانند او مشهور هستند.

پدر وی ، رابرت کارداشیان (Robert Kardashian) یکی از وکیل مدافعان او. جی. سیمپتون (OJ Simpson)، از بازیکنان معروف فوتبال آمریکایی بوده است.

طی دو سال اخیر، کیم کارداشیان توانست رتبه خود را در فهرست مشهورترین و موفق ترین سلبریتی ها ی دنیا قرار دهد. خط تولید اختصاصی لوازم آرایشی و زیبایی، دستمزد تلویزیونی، خط تولید پوشاک، محصولات کاهش وزن، محصولات عطر و ادکلن و قراردادهای تجاری منعقد شده وی با شرکت ها و برندهای مختلف جهت تبلیغات و بازاریابی، باعث شده که بتواند امپراطوری عظیمی را در بین سایر سلبریتی ها ایجاد کند.

در سال جاری، درآمد سالیانه وی ۵۰ میلیون دلار شده است که افزایش ۴۰ درصدی آن نسبت به سالهای گذشته به دلیل درآمد وی از طریق بازی موبایلی کیم کارداشیان با عنوان Kim Kardashian: Hollywood بوده است. این بازی تاکنون ۴۵ میلیون بار دانلود شده است و بیش از ۱۶۰ میلیون دلار فروش داشته است. ۲۸% از این میزان معادل ۴۵ میلیون دلار سود حاصل از این بازی بوده است. مابقی درآمد وی از طریق شرکت در برنامه های تلویزیونی و سایر قراردادهای تجاری کسب شده است.
به دنبال انتشار فیلم خصوصی کیم کارداشیان با دوست پسرش در سال ۲۰۰۷، توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد و همین موضوع باعث اوج گرفتن وی در دنیای سلبریتی ها شد. از آن پس کمتر روزی یافت می شود که خبری از وی در رسانه ها نباشد و یا اینکه عکس وی در جلد مجلات چاپ نشود. کسب چنین شهرتی باعث حضور وی در فیلم های متعددی شد.
کیم کارداشیان تاکنون سه بار ازدواج کرده است. اولین ازدواج وی با دیمون توماس (Damon Thomas) در سال ۲۰۰۰ اتفاق افتاد که پس از ۴ سال به طلاق منجر شد. نامزدی وی با کریس هامفریز (Kris Humphries)، بسکتبالیست آمریکایی در سال ۲۰۱۱ انجام شد. اما تنها ۷۲ روز بعد از ازدواج، از یکدیگر طلاق گرفتند. کیم کارداشیان توانست بابت حق پخش عروسی خود در شبکه های تلویزیونی مبلغی معادل ۱۸ میلیون دلار درآمدزایی کند. آخرین ازدواج وی در سال ۲۰۱۴ با کانیه وست (Kanye West)، رپر آمریکایی در سال ۲۰۱۴ انجام شد که تاکنون از وی ۳ فرزند به نام های نورث وست، ساینت وست و شیکاگو وست دارد.
واقعیت های بیشتر درباره ثروت کیم کارداشیان:

در مارس ۲۰۱۰، یک عمارت ۴٫۸ میلیون دلاری در بورلی هیلز (Beverlu Hills) خریداری کرد. این خانه ۴ هکتاری با داشتن ۵ اتاق خواب یکی از گران ترین املاک لاکچری دنیا محسوب می شود.

اگرچه دستمزد وی بابت هر قسمت از برنامه تلویزیونی واقع نما (reality show)، ۱۵ هزار دلار بود، اما این رقم به ۱۵۰ هزار دلار بابت هر قسمت افزایش پیدا کرد.
سوپر ماشین کارداشیان
سوپر ماشین کارداشیان
وی اخیرا یک ماشین فراری Ferrari 458 Italia Spider سفید رنگ به قیمت ۳۲۵ هزار دلار /21,775,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) خریداری کرد.


وی در حین ضبط برنامه Kourtney and Kim Take New York به همراه همسر سابقش (کریس هامفریز) تماما در یک واحد سوییت رئیس جمهوری (Presidential Suite) در هتل Ganesvoort Hotel اقامت داشت. هزینه هر شب این هتل ۷۰۰۰ دلار /469,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) بوده است.
وی در عروسی اش، یک کلاه با الماس های درخشان ۶۵ قیراطی به ارزش ۲٫۵ میلیون دلار /167,500,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ، یک حلقه عروسی با الماس ۲۰٫۵ قیراطی به ارزش ۲ میلیون دلار /134,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) و یک گوشواره الماس ۲۰٫۵ قیراطی به ارزش ۵ میلیون دلار /335,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) داشت. به گفته حاضرین او بیش از ۱۰ میلیون دلار /670,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) جواهرات را در شب عروسی اش بر تن داشت.
هزینه آرایش صورت و مو کیم کارداشیان در شب عروسی اش معادل ۱۵۰ هزار دلار /10,050,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) بوده است.

کیم کارداشیان (Kim Kardashian) در حال حاضر ثروتی معادل ۱۷۵ میلیون دلار /11,725,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) دارد.
منبع : Ridingirls - luxury.cash - Zimbio
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.