ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

سالن بزرگ دانشگاه ایالتی کالیفرنیا به افتخار یک خانواده ایرانی نامگذاری شد

سالن بزرگ دانشگاه ایالتی کالیفرنیا به افتخار یک خانواده ایرانی نامگذاری شددکتر دایان فری هریسون، رئیس دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در نورتریج اعلام کرد که این دانشگاه عنوان سالن بزرگ اجرای هنرهای نمایشی خود را به نام مرکز هنرهای نمایشی یونس و ثریا نظریان تغییر خواهد داد.

هیئت امناء دانشگاه ایالتی نورتریج اعلام کرد که این نامگذاری به دلیل هدیه 17 میلیون دلاری از بنیاد یک خانواده ایرانی به نام نظریان به این مرکز انجام خواهد گرفت.

این هیئت خاطر نشان کرده است که مرکز هنرهای نمایشی دانشگاه سی‌سان از زمان تاسیس یعنی 6 سال پیش یکی از جواهرات فرهنگی منطقه جنوبی کالیفرنیا بوده است و اقدام بشر دوستانه و هنرپرورانه خانواده نظریان آنچنان مورد تقدیر و ستایش است که باید آن را پاس داشت و ارج نهاد.

دکتر هریسون ریاست دانشگاه نیز در همین راستا گفت: "از طریق این هدیه تاریخی و تحول آمیز، یونس و ثریا نظریان سرمایه خود را خرج قدرت افزاینده هنر و هنرمندان کرده‌اند که این خود بسیار الهام بخش است. "

وی ابراز امیدواری کرد که بتواند با ارائه بهترین برنامه‌های تئاتر، موسیقی و سخنرانی جوامع و ملیت‌های مختلف در جنوب کالیفرنیا را جذب این مرکز کند تا سخاوت خانواده نظریان را پاسخگو باشد.

گفتنی است این مرکز از این پس به نام "ثریا" به ترجیح خانواده و هیئت امنای دانشگاه به رسمیت شناخته می‌شود و از سال تحصیلی 19-2018 به طور رسمی تغییر نام خواهد داد.

آقای نظریان درباره این عنوان تازه گفت " ثریا نام همسرم به معنای جواهر است و این مرکز فرهنگی به سان جواهری می‌بایست درخشان باشد"
خانم نظریان هم گفته است هنر زندگی من را عمق و غنا بخشید و از این جهت کمک به ارتقای آن هدف اصلی خانواده ماست.

شایان ذکر است خانواده نظریان از ایرانیان مهاجر موفقی هستند که در سال 1979 همزمان با وقوع انقلاب در ایران در امریکا سکنی گزیدند.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.