ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

داستان دو برادر آلمانی که با آموزش ریاضی، میلیونر شدند

داستان دو برادر آلمانی که با آموزش ریاضی، میلیونر شدندمعرفی دو برادر برلینی طراح برنامه آموزش ریاضیات برای دانش‌آموزان در تلویزیون، آن‌ها را در آلمان به شهرت رساند. حالا یک کمپانی آمریکایی، اپ "Math42" آن‌ها را به مبلغ ۵ /۱۲ میلیون دلار /850,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) خریداری کرده است.

حضور رافائل و ماکسیم نیچه، دو برادر برلینی ۱۸ و ۱۹ ساله در یک برنامه تلویزیونی در سال ۲۰۱۵ آن‌ها را به شهرت رساند و دانلود برنامه آموزشی "Math42" آن‌ها در همان شب از مرز یک میلیون عبور کرد.
Math42
حالا این دو برادر استارت‌اپ خود را به کمپانی آمریکایی "Chegg" که سهام آن در بازار بورس نیز عرضه می‌شود، فروختند. در بیانیه این کمپانی که خود در عرصه برنامه‌های آموزشی فعالیت دارد آمده است که "ریاضیات یکی از مشکلات مرکزی دانش‌آموزان در این دوران است، ما امیدواریم با دانش این برادران برلینی کیفیت کارمان را ارتفا دهیم".
Math42
این کمپانی آمریکایی قرار است در سال ۲۰۱۸ برنامه‌ای برای آموزش ریاضیات با نام "Chegg Math" را به بازار ارائه کند.

کمپانی آمریکایی با تائید پرداخت مبلغ ۵ /۱۲ میلیون دلار، اعلام کرده است که احتمالا در سه سال آینده مبلغ ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار /510,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) دلار دیگر نیز به این دو برادر پرداخت خواهد شد.

شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.