ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خانه لوکس شَکیرا (Shakira) در میامی، برای فروش گذاشته شد + تصاویر دیدنی

خانه لوکس شَکیرا (Shakira) در میامی، برای فروش گذاشته شد + تصاویر دیدنیخانه لاکچری شکیرا (Shakira)، خواننده معروف کلمبیایی در شهر میامی بیچ (Miami Beach) با قیمت ۱۱٫۶۴۸ میلیون دلار /780,416,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) برای فروش گذاشته شد. به گزارش مجله لاکچری دات کش، این خانه که در ۳۱۴۰ North Bay Road Drive واقع شده است دارای متراژی معادل ۸۵۰ مترمربع است.خانه لوکس شکیرا (Shakira) در میامی، برای فروش گذاشته شد + تصاویر دیدنی
این خانه لاکچری رو به آب، شامل ۶ اتاق خواب و ۷ سرویس حمام و دستشویی می باشد . محوطه بیرونی این ویلای لاکچری نیز با درختان نخل و بوته های سبز آزاسته شده است. ضمن اینکه محیط داخلی این خانه لوکس با هنر میناکاری، آینه های دست ساز تزئینی و مبلمان سفارشی آراسته شده است. دیوارهای گچ کاری شده ونیزی (Venetian)، سقف های بلند و کف سازی شیک از جنس چوب جنگلی، به شیک بودن هر چه بیشتر این خانه لاکچری کمک کرده است. شکیرا از سال ۲۰۰۱ مالک این خانه مجلل بوده است و طی این سال ها تغییرات زیادی را در فضای سالن پذیرایی آن داده است که به نوعی امضای شخصی وی تلقی می شود. کفپوش چوبی وارد شده از اسپانیا، مبلمان سفارشی و تغییر روشنایی، از تغییراتی بوده که توسط شکیرا اعمال شده است.
خانه لوکس شکیرا (Shakira) در میامی، برای فروش گذاشته شد + تصاویر دیدنی
باشگاه خانگی و سالن قلیان از جمله مواردی است که برای هر کسی در این خانه جذاب به نظر می رسد.
خانه لوکس شکیرا (Shakira) در میامی، برای فروش گذاشته شد + تصاویر دیدنی
دیزاین سالن غذاخوری و سالن پذیرایی این خانه، حس معماری خاورمیانه ای شرقی را در ذهن تداعی می کند. ضمن اینکه آشپرخانه لوکس آن، با داشتن کابین های سفید رنگ و کانتر جزیره ای، زیبایی خاصی به این عمارت داده است.
خانه لوکس شکیرا (Shakira) در میامی، برای فروش گذاشته شد + تصاویر دیدنی
این خانه لاکچری با داشتن ساحلی اختصاصی به طول بیش از ۳۰ متر، چشم انداز زیبایی را برای مالک جدید آن به ارمغان خواهد آورد.

مالک جدید این خانه لوکس می تواند لحظات آرامش بخشی را در استخر پشت حیاط که دور تا دور آن با کف پوش چوبی آراسته شده است، سپری کند. آشپزخانه روباز تابستانی نیز از آن بخش های اساسی این خانه است که لذت درست کردن یک استیک لذیذ رو در کناز استخر برایتان فراهم خواهد کرد.
خانه لوکس شکیرا (Shakira) در میامی، برای فروش گذاشته شد + تصاویر دیدنیخانه لوکس شکیرا (Shakira) در میامی، برای فروش گذاشته شد + تصاویر دیدنی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.