ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پولدارترین خانواده های دنیا را بشناسید

پولدارترین خانواده های دنیا را بشناسیدبه گفته ساندی تایمز، خانواده والتون (تصویر بالا) که بنیان گذار فروشگاه های زنجیره‌ای والمارت هستند ثروتی بیشتر از جف بزوس، بیل گیتس و وارن بافت دارند.

به گزارش سی ان بی سی (CNBC)، این خانواده آمریکایی ثروتی به ارزش ۱۲۸.۹ میلیارد پوند ( ۱۷۵ میلیارد دلار) در اختیار دارند و برادران کخ با ۱۲۰ میلیارد دلار ثروت در رده دوم ثروتمندترین خانواده های جهان قرار دارند.

نام جف بزوس- ثروتمندترین فرد جهان- در این فهرست نیز دیده می شود و خانواده بزوس با ۱۱۲ میلیارد دلار ثروت در رده سوم قرار دارند. خانواده گیتس با ۹۰ میلیارد دلار ثروت وخانواده بافت با ۸۴ میلیارد دلار ثروت در رده های چهارم و پنجم قرار دارند.
زندگینامه (بیوگرافی) جف بزوس (Jeff Bezos) مدیرعامل شرکت آمازون
الیس والتون (Alice Walton)- ثروتمندترین زن جهان- با ۶۸ سال سن جوانترین عضو خانواده والتون است و ثروتی معادل ۴۰.۵ میلیارد دلار دارد. او یک مجموعه هنری به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار دارد.
الیس والتون
خانواده والتون به جز فروشگاه والمارت مالک فروشگاه زنجیره ای " آدسا" نیز هستند. اولین شعبه فروشگاه والمارت در سال ۱۹۶۲ و در شهر آرکانزاس آمریکا تاسیس شد و هدف خود را کمک به مشتریان، کاهش هزینه ها و توزیع منافع عنوان کرد.

والمارت از دهه ۱۹۷۰ شروع به فروش سهام خود در بورس نیویورک کرد که این امر تاثیر بسزایی در جذب سرمایه و توسعه فعالیت های این فروشگاه داشت. در سال ۱۹۹۲ میلادی، جورج بوش- رئیس جمهور وقت آمریکا- مدال آزادی را به والتون اعطا کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.