ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

داستان جالب برنده خوش شانس 500 هزار یورویی پول نقد

داستان جالب برنده خوش شانس 500 هزار یورویی  پول نقدجایزه نیم میلیون یورویی، خودش هم خبر جالب و هیجان‌آوری است چه برسد به این‌که برنده‌اش در یک جزیره معمولا مه‌آلود و کم‌جمعیت هنوز پیدا نشده باشد.

به گزارش مجله سان، فقط ۱۸۰ نفر در جزیره "بِر" در جنوب‌غربی ایرلند زندگی می‌کنند و به نظر می‌رسد یکی از آنها برنده بخت‌آزامایی ۵۰۰ هزار یورویی باشد.

اما هنوز معلوم نیست کدام آنها، صاحب خوش‌اقبال این بلیت برنده است.

مری مورفی، پست‌چی این جزیره، که روز دوشنبه بلیت برنده را در دفتر پُست اش فروخته است، به رادیو بی‌بی‌سی در ایرلند گفته تا جایی که به یاد دارد، این بزرگ‌ترین اتفاقی است که در این جزیره افتاده است.

"حالا همه دارند به من زنگ می‌زنند. تلفن‌ها همه‌اش دارند زنگ می‌خورند. دیوانه‌وار!"

این پست‌چی می‌گوید دیروز که تلفن را جواب می‌داده فکرش را هم نمی‌کرده است که به او خبر بدهند بلیت برنده بخت‌آزامایی را او فروخته است.

خانم مورفی می‌گوید تا جایی که در ذهن دارد، فقط "یکی دو تا" از بلیت‌ها را به کسانی از بیرون جزیره فروخته است.

او البته می‌گوید که اگر هم می‌دانست چه کسی برنده این پول بادآورده شده، باز هم باید لام تا کام نمی‌گفت: "اجازه ندارم بگویم. این با خود شخص برنده است که جلو بیاید و خودش را معرفی کند. واقعا هم نمی‌دانم که می‌خواهد خودش را نشان بدهد یا ناشناس بماند. بله سخت است؛ ولی ما فروشنده‌های بلیت بخت‌آزمایی نمی‌توانیم در این باره حرفی بزنیم. باید ساکت بمانیم."

معمای این‌که کدام‌یک از این ۱۸۰ ساکن جزیره "بِر" در یکی از آخرین نقطه‌های قاره اروپا در دل اقیانوس اطلس، برنده این جایزه نیم میلیون یورویی شده است. خانم پست‌چی می‌گوید خودش آن برنده نیست.
منبع : thesun.ie
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.