ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی از امروز اجرا می شود

طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی از امروز اجرا می شودرئیس پلیس راهور تهران گفت: طرح تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا در تهران از صبح امروز آغاز شد.

سردار محمد رضا میهماندار با اشاره به آغاز طرح تشدید برخورد با خودروهای دود زا در 62 نطقه تران از صبح امروز گفت: با توجه به اینکه در نیمه دوم سال قرار داریم و بحث آلودگی هوا از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و سلامتی شهروندان از اولویت های پلیس است، از امروز طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا از امروز در دستور کار پلیس قرار گرفته و برخورد با متخلفان تشدید می شود.

وی ادامه داد: نیروهای پلیس راهور در 62 نقطه تهران برای اجرای این طرح مستقر شده و با خودروهای فاقد معاینه فنی برخورد می کنند. علاوه بر جریمه ماموران دوربین های مستقر در محدوده زوج و فرد به صورت مکانیزه خودروهای فاقد معاینه فنی را اعمال قانون می کنند.

رئیس پلیس راهور تهران تاکید کرد: نیروهای پلیس راهور پس از جلوگیری از تردد خودروهای دودزا، پلاک آنها را فک و پس از ارائه پلاک اعزام به تعمیرگاه، این خودروها را برای رفع نقص راهی تعمیرگاه ها می کنند.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با توجه به درخواست مردم، برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی اتوبوسرانی و سرویس ادارات در اولویت پلیس قرار دارد.طرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی از امروز اجرا می شودطرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی از امروز اجرا می شودطرح برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی از امروز اجرا می شود
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.