ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

گرمای 50 درجه دما در خوزستان و ایلام + کاهش ساعات اداری

گرمای 50 درجه دما در خوزستان و ایلام + کاهش ساعات اداریساعات اداری در بعضی شهرهای استان‌های خوزستان و ایلام در ایران به دلیل رسیدن دمای هوا به بالای ۵۰ درجه کاهش یافته است.

با رسیدن دمای هوا به بالای ۵۰ درجه سانتیگراد در ۱۳ شهر استان خوزستان، اداره کل مدیریت بحران این استان، زمان پایان کار اداری امروز چهارشنبه ۷ تیر را در این مناطق را ساعت یک بعد از ظهر اعلام کرد.

بانک‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی (به‌ جز مراکز امدادی، آتش‌نشانی و بیمارستان‌ها) در شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، شوش، ماهشهر، امیدیه و چند شهر دیگر شامل این بخشنامه بودند.گرمای 50 درجه دما در خوزستان و ایلام + کاهش ساعات اداری
اداره هواشناسی خوزستان پیش‌بینی کرده است که دمای هوای این شهرها طی امروز و فردا به ۵۱ و ۵۲ درجه برسد.

استانداری ایلام هم پایان ساعت اداری را در شهرهای مهران و دهلران ساعت ۱۳ و در شهرستان‌های دیگر این استان ساعت ۱۴:۳۰ اعلام کرد.

اخیرا گرمای شدید و قطع برق در استان سیستان و بلوچستان هم مشکلات زیادی ایجاد کرده بود

امروز هیئت دولت ایران به استانداران ۹ استان این اختیار را داد که ساعات کار فعالیت ادارات را با تشخیص خود و با توجه به دمای هوا تغییر دهند.

بنا بر این تصمیم، دولت به استانداران اختیار داد که ساعات شروع و پایان کار ادارات و دستگاه‌های مشمول را در شهرهای استان‌های هرمزگان، خوزستان، بوشهر و سیستان و بلوچستان و همین طور در شهرهایی از استان‌های کرمان، فارس، یزد، ایلام و سمنان که دمای بالاتر از ۴۵ درجه دارند، به ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ تغییر دهند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.