ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

ترافیک سنگین در شمال ایران + پلیس راهنمایی رانندگی هشدار داد!

ترافیک سنگین در شمال ایران + پلیس راهنمایی رانندگی هشدار داد!پلیس راه ایران گفته که ترافیک جاده‌ها به ویژه در مناطق شمالی سنگین است و با اشاره به پیش‌بینی شرایط جوی، به مسافران نوروزی توصیه کرده که از حالا به سوی شهرهای خود باز گردند و منتظر پایان تعطیلات نوروزی نشوند.

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه گفته که جاده‌های منتهی به استان‌های تهران و خراسان ترافیک سنگین و نیمه سنگین دارند.

او گفته که در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، کرمانشاه، کردستان، زنجان و آذربایجان غربی بارش باران به چشم می‌خورد.

ترافیک سنگین و نیمه سنیگن در جاده‌های هراز (از شمال به جنوب محدوده گزنک)، فیرزکوه، کرج-چالوس (در هر دو جهت، شمال به جنوب محدوده دزدبن و جنوب به شمال)، و همچنین مسیرهای مشهد و تربت و مشهد نیشاپور گزارش شده است.ترافیک سنگین در شمال ایران + پلیس راهنمایی رانندگی هشدار داد!
مسیر قزوین-رشت در هر دو جهت نیز ترافیک سنگین دارد. آقای رحمانی همچنین به مسیرهایی اشاره کرد که "تا اطلاع ثانوی" مسدود هستند.

مسیرهای اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، مسیر دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز، مسیر گنجنامه-تویسرکان در همدان، مسیر دره شهر-پلدختر در استان ایلان به دلیل ریزش کوه و در استان خوزستان شوش-فتح‌المبین نیز به دلیل سیل رودخانه و تخریب پل بسته شده‌اند.

سرتیپ تقی مهری، رییس پلیس راه ایران به مسافران نوروزی توصیه کرد که از هم اکنون برنامه بازگشت خود را مدیریت کنند و آن را به روزهای آخر تعطیلات موکول نکنند.

او هشدار داد: "رانندگان در میان مسیر برگشت استراحت کنند و زمان ماندن در ترافیک را با سرعت جبران نکنند."
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.