ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

قوچ تک شاخ ایسلندی!

قوچ تک شاخ ایسلندی!یک دامدار اهل ایسلند بهار سال گذشته وقتی که گوسفندانش را در دامنه کوهستان به چراگاه برده بود با اتفاقی رو به رو شد که هرگز تصورش را هم نمی‌کرد.

او در فصل پاییز وقتی که گوسفندان را از دامنه کوهستان بازمی‌گرداند متوجه شد که یکی از آنان همراه گله نیست. حوالی کریسمس دیگر چوپانان حیوانی را یافتند که به باورشان نوعی بز بود. این حیوان در واقع همان قوچ گمشده‌ای بود که حالا به جای دو یا چهار شاخ، تک شاخ بود. این شاخ درست مثل اسب تک شاخ افسانه‌ها وسط سرش بود.

صاحب این قوچ تک شاخ می‌گوید: «بامزه است. چوپانان آن را با دوربین دیده بودند و نمی‌داستند که چیست. اول تصور کرده بودند که یک بز نر تک شاخ است. بعد که نزدیکش آمدند متوجه شدند که قوچ است ولی هر دو شاخش در کنار هم رشد کرده است.»

این قوچ از والدینی به دنیا آمده که دو شاخ بر سر دارند. هیچ یک از آنان چهار شاخ نداشته است. بنابراین احتمال می‌رود که این اتفاق ناشی از یک جهش ژنتیکی باشد.

صاحب این قوچ تک شاخ حاضر است تا آن را بفروشد با این حال هشدار داده که قوانین ایسلند برای جا به جایی دام در مناطق حفاظت شده، قوانین سخت‌گیرانه‌ای است.

اتفاق پاییز سال گذشته و جا ماندن این قوچ در کوهستان سبب زنده ماندش شده زیرا در غیراین صورت به احتمال زیاد پیش از رشد این شاخ بر سرش، به کشتارگاه فرستاده شده بود.قوچ تک شاخ ایسلندی!قوچ تک شاخ ایسلندی!
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.