ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

معرفی گلکسی اس 8، گوشی جدید شرکت سامسونگ + قیمت

معرفی گلکسی اس 8، گوشی جدید شرکت سامسونگ + قیمتسامسونگ مدل جدیدی از تلفن های هوشمند گالکسی را معرفی می کند. این مدل جدید با نام گالکسی ۸ و پس از حوادث آتش سوزی مختلف برای گوشی های گالکسی هفت عرضه می شود.

گوشی های گالکسی هشت برای جذب مجدد مصرف کنندگان پس از خسارات وارده به سامسونگ به دلیل آتش گرفتن چندین گوشی گالکسی هفت و رقابت دوباره با اپل به بازار روانه می شود.

گالکسی هشت که از روز ۲۱ آوریل به فروش می رسد نزدیک به ۱۶ سانتی متر طول و شش سانتی متر نیز عرض دارد. قیمت این تلفن هوشمند که به گفتۀ سامسونگ از قابلیت بالای عکاسی برخوردار است حدودا هفتصد دلار /42,962,500 تومان (قیمت تبدیل شده) بفروش خواهد رسید.
galaxy s8
گلکسی S8 به یک نمایشگر 5.8 اینجی با رزلویشن 2960 در 1440 پیکسل براینچ مجهز شده است نسخه پلاس نیز از یک نمایشگر 6.2 اینچی بهره می‌برد. علاوه بر سایز صفحه‌نمایش، ظرفیت باتری این دو گوشی نیز با یکدیگر تفاوت دارد و اس 8 به یک باتری 3000 میلی‌آمپری و اس 8 پلاس به یک باتری با ظرفیت 3500 میلی‌آمپر مجهز خواهند شد.
galaxy s8
در مورد دوربین نیز باید گفت که هر دو محصول به یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال و لنز با دهانه f/1.7 مجهز شده‌اند که کیفیت تصویربرداری در محیط‌های کم نور را بهبود می‌بخشند. دوربین جلو نیز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی و با همان نوع لنز دوربین اصلی مجهز است اما در آن خبری از لرزشگیر تصویر نیست.
galaxy s8
از دیگر مشخصات پرچمداران جدید سامسونگ می‌توان به اندروید نوقا، USB-C، پورت‌های 3.5 میلی‌متری، شارژ وایرلس و بلوتوث نسخه 5 اشاره کرد. برای امنیت دستگاه نیز 3 روش حسگر اثر انگشت، اسکنر عنبیه و تشخیص چهره در نظر گرفته شده است.

اما دستیار صوتی Bixby از جمله موارد جدیدی است که در اس 8 و 8 پلاس قرار داده شده است. فعالسازی این دستیار صوتی از طریق یک دکمه به خصوص فیزکی میسر خواهد بود و امکان کنترل بیشتر روی اپلیکیشن‌ها و سخت‌افزار را فراهم می‌کند.

همچنین از طریق Bixby و اپلیکیشن دوربین نیز می‌توانید به برخی از قابلیت‌های محدود واقعیت افزوده نیز دسترسی داشته باشید و برای مثال، براساس اشیای موجود در تصویر، به جستحو در اینترنت پردازید. سامسونگ در حال حاضر برای توسعه دستیار صوتی Bixby با کمپانی‌هایی مانند آمازون و پینترست همکاری می‌کند.

جدیدترین اخبار در مورد قیمت محصولات نیز حکایت از آن دارند که اپراتور Verizon گلکسی اس 8 را به قیمت 720 دلار و گلکسی اس 8 پلاس را به قیمت 840 دلار پیش‌فروش می‌کند. رنگ‌های مشکی، خاکستری، نقره‌ای و طلایی نیز برای پرچمداران جدید در نظر گرفته شده‌اند. البته لازم به ذکر است که گوشی‌های جدید سامسونگ با دو نوع پردازنده اسنپدراگون 835 و آگزینوس 8 هسته‌ای عرضه می‌شوند.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.