ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

قیمت آیفون 8؛ محصولی پر از فناوری اما گران قیمت!

قیمت آیفون 8؛ محصولی پر از فناوری اما گران قیمت!محصولات شرکت اپل از قدیم تا الان همیشه گران قیمت بوده اند، اما دلیل این قیمت گران این محصولات چیست؟

آیفون ۸ قابلیت‌های جدیدی از جمله نمایشگر اولد، بدنه آلومینیم و شیشه، شارژ وایرلس و حسگر تعبیه شده در نمایشگر خواهد داشت. این قابلیت‌ها چندان ارزان نیستند و باید انتظار قیمت بالایی برای آیفون ۸ داشته باشیم. پیش از این، برخی از تحلیلگران برچسب قیمت ۹۹۹ دلاری را برای آیفون ۸ تخمین زده بودند.

دیگر تحلیلگران قیمت‌های متفاوتی برای آیفون ۸ تخمین زده‌اند که گرچه با قیمت ۹۹۹ دلاری /61,313,630 تومان (قیمت تبدیل شده) متفاوت است، اما کماکان قیمت‌های بالایی هستند. استیون میلونوویچ از بانک UBS تخمین زده است که آیفون ۸ با قیمت ۸۷۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. این قیمت برای آیفون ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود و میلونوویچ معتقد است که آیفون ۸ نسخه ۳۲ گیگابایتی نخواهد داشت. این تحلیلگر قیمت آیفون ۲۵۶ گیگابایتی را ۱۰۷۰ دلار /65,671,250 تومان (قیمت تبدیل شده) می‌داند که بسیار گران است.

هنوز زمان دقیق عرضه آیفون ۸ مشخص نیست. برخی گزارش‌ها حکایت از آن دارد که به دلیل کمبود قطعات و پیچیدگی‌های فرایند ساخت آن ممکن است که عرضه آیفون ۸ به تعویق بیفتد.

البته کمی باید به دیده تردید به این قیمت‌ها نگاه کرد. اما با قابلیت‌هایی که تاکنون برای آیفون ۸ عنوان شده، نباید انتظار قیمت ارزان داشته باشید.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.