ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

برترین محصولات کنگره جهانی موبایل 2017

برترین محصولات کنگره جهانی موبایل 2017بارسلون میزبان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ بود. نمایشگاهی که همه انتظار حضور پرچمدار نوکیا و سامسونگ را داشتند اما هر دو شرکت محصولات دیگری را معرفی کردند. با این حالا از ال جی تا بلک‌بری گوشی‌های جدیدی را به عنوان محصولاتشان معرفی کردند. محصولاتی که بازار یک سال آینده تلفن همراه در جهان را نشانه رفته اند.برترین محصولات کنگره جهانی موبایل 2017
یکی از اولین محصولاتی که در بارسلون رونمایی شد محصول جدید بلک‌بری بود محصولی که رویکرد جدید بلک‌بری را در استفاده از اندروید نشان می‌دهد.

مرکوری «کی یک / KeyOne» محصول جدید بلک‌بری همچنان از کیبرد فیزیکی استفاده می‌کند و در نسخه اندرویدش سعی شده نهایت ایمنی مد نظر قرار گیرد.

بلک‌بری که در چند سال قبل سعی می‌کرد از سیستم عامل خود استفاده کند تا بتواند استاندارد‌های لازم ایمنی را حفظ کند عملا به دلیل اپلیکیشن‌های محدود ، بازار را به گوشی‌های اندرویدی واگذار کرده است برای همین این شرکت جدیدا به سمت اندروید کوچ کرده است.

بلک‌بری KeyOne از یک نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با نسبت تصویر سه به دو بهره می‌برد. دوربین این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی و سیستم‌عامل اش ، اندروید نوقا است.

KeyOne قدرت پردازشی خود را از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ به دست می‌آورد. باتری مورد استفاده این گوشی دارای ظرفیت ۳۵۰۵ میلی‌آمپر ساعتی است.

دیگر گوشی که در ابتدای این نمایشگاه معرفی شد محصول شرکت موتورلا است که هم اکنون به مالکیت شرکت چینی لنوو در آمده است. گوشی‌های هوشمند موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس دو محصولی بودند که توسط این شرکت در اسپانیا رونمای شدند.

گوشی‌ هوشمند موتو جی ۵ از یک نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی بهره می‌برد. این محصول به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۰ مجهز شده است که روی فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز کار می‌‌کند. حافظه‌ی رم پردازشی موتو جی ۵ معادل ۲ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی این محصول ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است. البته مدل ۶۴ گیگابایتی این محصول نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی‌ هوشمند موتو جی ۵ همچنین مجهز به یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی است. باتری در نظر گرفته شده برای این محصول ظرفیتی ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را دارد. سیستم‌ عامل پیش‌فرض موتو جی ۵ اندروید نوقا است.

موتو جی ۵ پلاس از صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی بهره می‌برد. کیفیت نمایشگر موتو جی ۵ پلاس ، فول اچ‌دی است. این محصول از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ بهره استفاده می‌کند و فرکانس کاری این پردازنده روی دو گیگاهرتز تنظیم شده است. حافظه‌ی رم این محصول ۲ و ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

این دستگاه از یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار دوگانه‌ی پیکسلی بهره می‌برد که این ویژگی سرعت فوکوس روی سوژه را نسبت به فوکوس دوربین‌های معمولی گوشی‌های هوشمند افزایش خواهد داد. علاوه بر این موتو جی ۵ پلاس مجهز به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی است. باتری این گوشی‌ هوشمند ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

در میان گوشی‌های پرچمدار که بالاترین کیفیت را دارند دو شرکت سونی و ال جی بودند که محصولات خود را ارائه دادند حال آنکه بیشتر مخاطبان انتظار رونمایی گوشی پرچمدار نوکیا و سامسونگ را می‌کشیدند.
برترین محصولات کنگره جهانی موبایل 2017
ال‌جی «جی ۶» جدید ترین محصول شرکت ال جی در نمایشگاه است. این گوشی هوشمند به نمایشگری ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰×۱۴۴۰ پیکسلی ، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی مجهز است. ال جی در این گوشی از دوربینی دو گانه استفاده کرده است.

در سنسورهای استفاده‌شده در ال جی «جی ۶» از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی استفاده شده است .

دوربین استاندارد جی ۶ دارای لنزی با زاویه‌ ۷۱ درجه‌ است. لنز این دوربین دارای دیافراگرم اف ۱.۸ است.

دوربین دوم پشتی دارای لنز واید با زاویه‌ی دید ۱۲۵ درجه و دیافراگم اف ۲.۴ است. دوربین سلفی گوشی هم با پنج مگا

پیکسل دارای زاویه دید ۱۰۰ درجه با اف ۲.۲ است. قیمت این گوشی در حدود ۸۰۰ دلار عنوان شده است.

شرکت چینی هواوی که در حال فتح بازار‌های زیادی در بازار موبایل است مدل جدید پرچمدار پی ۱۰ را در نمایشگاه معرفی کرد. دوربین اصلی هواوی پی ۱۰ به دو سنسور ۲۰ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی با دیافرگرام ۲.۲ مجهز شده است.

این دوربین‌ها با همکاری شرکت معروف لایکا تولید می‌شوند.

این گوشی برای کار با یک‌ دست بسیار مناسب طراحی شده است و از نمایشگری ۵.۱ اینچی بهره می‌برد. کیفیت نمایشگر این گوشی فول اچ دی است.

هواوی گوشی پی ۱۰ را با حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی روانه‌ی بازار می‌کند. این گوشی از اندورید هفت استفاده می‌کند.

پردازنده این گوشی تراشه‌ی کرین ۹۶۰ است این پردازنده از هشت هسته‌ی پردازشی تشکیل شده است و دارای سرعت ۱.۸ گیگا هرتزی است. قیمت این گوشی ۶۷۵ دلار در نظر گرفته شده است.

اما طوفان نمایشگاه را دو شرکت نوکیا و سونی رقم زدند.

شرکت نوکیا پس از سال‌ها با چند محصول جدید در کنگره جهانی موبایل بارسلون ۲۰۱۷ حضور پیدا کرده است.

این محصولات فعلا بخش ارزان قیمت بازار موبایل را هدف قرار داده اند.

یکی از عجیب‌ترین و شاید جالب‌ترین گوشی‌های جدید نوکیا مدل ۳۳۱۰ است. این گوشی روزگار خوب نوکیا را بخاطر می‌آورد و تنها ۵۲ دلار قیمت دارد. این گوشی از نرم افزار سری ۳۰ پلاس نوکیا استفاده می‌کند. نمایشگر نوکیا ۳۳۱۰ اندازه ۲.۴ اینچی داشته و نسبت به مدل‌های گذشته کیفیت تصویر بهتری دارد. این گوشی با وزنی حدود ۸۰ گرم به یک دوربین ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است و از کارت حافظه جانبی تا حجم ۳۲ گیگ پشتیبانی می‌کند.

نوکیا ۳۳۱۰ جدید با هر بار شارژ میتواند تا ۲۵ روز در حالت آماده به کار یا ۲۲ ساعت مکالمه صوتی را انجام دهد.

البته این تنها محصول نوکیا در در کنگره جهانی موبایل بارسلون ۲۰۱۷ نبود بلکه این شرکت دو گوشی دیگر جدید خود را هم رونمایی کرد.

نوکیا سه با نمایشگر پنج اینچی و قیمت ۱۳۹ یورویی از جمله محصولات جدید نوکیا بود که در این نمایشگاه رونمایی شد.

نوکیا سه را باید به عنوان یک گوشی هوشمند پایین رده شناخت. این محصول با وجود اینکه جزو محصولات ارزان قیمت بازار است اما در برابر گوشی‌های هم رده محصول مناسبی بنظر می‌رسد. نوکیا سه دارای بدنه آلومینیومی‌و یک نمایشگر پنج اینچی با رزولوشن اچ دی است. دوربین پشتی این گوشی ۸ مگاپیکسل و مجهز به فوکوس خودکار است.

پردازنده این گوشی از نوع تراشه متک۶۷۳۷ مدیاتک با بهره گیری از چهار هسته پردازشی و دو گیگابایت حافظه رم و همچنین حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است. این گوشی از سیستم عامل اندروید هفت استفاده می‌کند.

دیگر گوشی جدید نوکیا مدل نوکیا پنچ با بدنه فلزی و قیمت ۱۸۹ یورویی است. این گوشی با نمایشگر ۵.۲ اینچی خود، نسخه کامپکت از گوشی هوشمند نوکیا شش به حساب می‌آید. توان پردازشی این گوشی تراشه هشت هسته ای اسنپدراگون ۴۳۰ تأمین می‌شود. نوکیا برای این گوشی حافظه رم دو گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی در نظر گرفته است.

نوکیا برای دوربین اصلی این گوشی از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است دوربین دوم این گوشی هم هشت مگاپیکسلی با لنز واید است. این گوشی از اندروید هفت استفاده می‌کند.

سونی دیگر شرکت طوفانی نمایشگاه بود. شرکت سونی که مدتی است در بازار گوشی‌های تلفن همراه از شرکت‌های دیگر بشدت عقب افتاده است با معرفی گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم ( Xperia XZ Premium ) در کنگره جهانی موبایل در بارسلون دوباره میخواهد به صف اول تولید کنندگان بهترین گوشی‌های تلفن همراه بازگردد.

سونی اولین شرکتی است که از قوی‌ترین پردازنده موبایل یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ در محصولاتش استفاده می‌کند

اکسپریا ایکسزد پریمیوم از نمایشگر ۵.۵ اینچی فور کی، حافظه اصلی ۶۴ گیگابایتی و دوربین اصلی ۱۹ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

نمایشگر این گوشی از محتوای اچ دی آر نیز پشتیبانی میکند. قرار است اکسپریا ایکس زد پریمیوم در ماه آوریل با قیمت ۸۰۰ دلار ابتدا در ایالات متحده عرضه شود.

یکی از قابلیت‌های جالب این گوشی توانایی ثبت تصاویر با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه در قاب اچ دی است. نرخ پخش فریم در ثانیه بطور استاندارد ۲۴ فریم در ثانیه است. این بدان معنی است که این گوشی می‌تواند تا ۴۰ برابر تصاویر را آهسته کند.

دوربین اصلی این گوشی ۱۹ مگا پیکسلی است و در کنار توانایی برای فیلم برداری فور کی، دارای سنسور بزرگتری نسبت به اکثر

گوشی‌ها تلفن همراه است. این عامل سبب می‌شود. نویز در تصاویر کمتر شود و دوربین در حالت نور کم تصاویر بهتری را ثبت کند. دوربین سلفی این دستگاه هم از نوع ۱۳ مگا پیکسلی است.

با وجود محصولات نوکیا و سونی اما پیشروترین گوشی نمایشگاه را یک شرکت چینی معرفی کرد. این گوشی مفهومی‌ که توسط شرکت زد تی ای ساخته شده می‌تواند به سرعت دانلود یک گیگابیت بر ثانیه دست یاید.

این کنگره از تاریخ ۲۷ فوریه تا دوم مارس ۲۰۱۷ برگزار شد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.