ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مشخصات جدیدترین مدل گوشی سونی منتشر شد

مشخصات جدیدترین مدل گوشی سونی منتشر شدبه احتمال زیاد تا یک ماه دیگر گوشی Xperia XZ1 به‌عنوان پرچمدار بعدی سونی معرفی خواهد شد و اکنون نیز شاهد درز مشخصات Xperia XZ1 سونی در نتایج بنچمارک با اسنپ‌دراگون 835 و 4 گیگابایت رم هستیم. انتظار می‌رود تا مهر ماه امسال شاهد معرفی دو گوشی هوشمند جدید از جانب سونی باشیم. این گوشی‌های هوشمند را به احتمال زیاد با مدل‌های تجاری Xperia XZ1 و Xperia XZ1 Compact خواهیم شناخت. مشخصات جدیدترین مدل گوشی سونی منتشر شد
در حال حاضر نیز این گوشی‌ها با نام‌های Sony G8341 و G8441 شناخته می‌شوند. چند هفته پیش نتایج بنچمارک Sony G8441 در وب‌سایت AnTuTu منتشر شد. این گوشی به احتمال زیاد همان Xperia XZ1 Compact است، چیزی که در این نتایج جالب به نظر می‌رسید حضور پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و صفحه‌ نمایش ۵ اینچی در اکسپریا XZ1 Compact است.

اخیرا نیز شاهد حضور نتایج بنچمارک گوشی دیگری از سونی هستیم که به احتمال زیاد مربوط به Xperia XZ1 است. متاسفانه از روی این نتایج منتشرشده تنها می‌توان به مدل پردازنده و مقدار رم این گوشی پی‌برد اما با اطلاعات کمی که از Xperia XZ1 در اختیار داریم همین مقدار نیز کفایت می‌کند.

همان‌گونه که انتظار داشتیم در Xperia XZ1 نیز شاهد حضور چیپ ست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ هستیم. ظاهرا سونی برای این گوشی جدید خود مقدار ۴ گیگابایت رم نیز در نظر گرفته است. Xperia XZ1 به لحاظ نرم‌افزاری نیز از اندروید نسخه ۷.۱.۱ نوگت بهره خواهد گرفت. به غیر از این موارد در حال حاضر اطلاعات دیگری از Xperia XZ1 در دست نیست .
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.