ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شرکت سامسونگ رسماً در ویدیویی گوشی‌های اپل را به باد تمسخر گرفت!

شرکت سامسونگ رسماً در ویدیویی گوشی‌های اپل را به باد تمسخر گرفت!به دنبال ورود آیفون ایکس به بازار شرکت سامسونگ با انتشار ویدئویی سیر تحول تلفن های هوشمند شرکت اپل طی ده سال اخیر را به باد تمسخر گرفت.

در ویدئوی تبلیغی سامسونگ یکی از مشتریان اپل نشان داده می شود که هر سال اقدام به خرید آخرین نسخه آیفون می کند اما در مقایسه با تلفن های شرکت کره ای از برخی ویژگی ها مانند مقاومت در برابر آب و خروجی هدفون بی بهره می ماند.
در پایان این ویدئوی تبلیغی این مشتری اپل یکی از تلفن های همراه سامسونگ (گلکسی نوت ۸) را خریداری می کند. او در نهایت از کنار کسانی عبور می کند که در انتظار عرضه آخرین مدل تلفن هوشمند شرکت اپل به سر می برند. تلفن هوشمندی که ظاهری مشابه صفحه آیفون ایکس دارد.
معرفی کامل شرکت معروف سامسونگ (Samsung) + تاریخچه
آیفون ایکس تقریبا دو ماه پس از رونمایی از آن در روز ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) به بازار عرضه شد. شرکت اپل امسال علاوه بر آیفون هشت به مناسبت دهمین سال عرضه تلفن های هوشمند خود آیفون ایکس را نیز به بازار عرضه کرد.

شرکت سامسونگ پیش از این نیز در تبلیغات خود به شکل طعنه آمیز به ضعف تلفن های همراه رقیب اصلی خود اشاره کرده بود. شرکت کره ای سال گذشته همزمان با عرضه تلفن «گلکسی نوت ۷» به عدم امکان اتصال هدفون به آیفون اشاره کرده بود.

طی سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ نیز سامسونگ ویدوئوهایی در پایگاه یوتیوب منتشر کرده بود که در آنها تلفن های همراه اپل و ساعتهای هوشمند شرکت آمریکایی مورد استهزاء قرار گرفته بود.
معرفی کامل شرکت فناوری اپل (Apple Inc)
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.