ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

گوشی‌ سامسونگ گلکسی نوت 7، ارزانتر و بهینه تر از قبل وارد بازار شد

گوشی‌ سامسونگ گلکسی نوت 7، ارزانتر و بهینه تر از قبل وارد بازار شدپس از آتش‌سوزی برخی از گوشی‌های گلکسی نوت هفت که به جمع‌آوری این گوشی‌ها از بازار منجر شده بود، حالا شرکت سامسونگ با اصلاحاتی دوباره این گوشی را با قیمت ۲۰۰ دلار /13,400,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ارزان‌تر وارد بازار کرده است.

سامسونگ گلکسی نوت ۷ اصلاح شده را با نام فن ادیشن (Fan Edition) معرفی کرده است. البته این مدل فعلاً قرار است تنها در بازار کره جنوبی با قیمت ۶۰۰ دلار عرضه شود. سامسونگ برای اینکه بتواند مشتریان خود را راضی کند۲۰۰ دلار قیمت این مدل گوشی را کاهش داده است تا بتواند دل آن دسته از مشتریانی که از آتش‌سوزی گلکسی نوت هفت ناراحت شده بودند را بدست آورد. در حال حاضر سامسونگ برای عرضه ۴۰۰ هزار دستگاه از این گوشی در کشور کره جنوبی برنامه‌ریزی کرده است؛ و فعلاً مشخص نیست این محصول چه زمانی در بازارهای دیگر فروخته خواهد شد.

باتری این گوشی ظرفیت ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و سامسونگ اعلام کرده به شدت روی تولید و طراحی این مدل برای جلوگیری از آتش‌سوزی کار کرده است.

سامسونگ اعلام کرده که باتری گلکسی نوت فن ادیشن پس از عبور از تست هشت مرحله‌ای باتری در سامسونگ تأیید شده است.

استفاده از قلم در مدل‌های نوت سامسونگ دلیل علاقه برخی از مشتریان در جهان به این سری از گوشی‌ها است و برخی از کارشناسان این گوشی را کامل‌ترین گوشی تلفن همراه در جهان می‌دانند.

در سال گذشته ۳۵ گزارش رسیده به سامسونگ مبنی بر انفجار گوشی گلکسی نوت هفت این شرکت کره‌ای را مجبور کرد پس از تأیید وجود مشکل در باتری گوشی‌های گلکسی نوت هفت، اعلام کند که گوشی‌های نوت هفت فروخته شده به مشتریان را تعویض می‌کند. پس از این اعلام حدود ۲٫۵ میلیون دستگاه از این گوشی‌ها در جهان جمع‌آوری شدند.

فبلت گلکسی نوت ۷ – ترکیب فون و تبلت – با ویژگی کار کردن زیر آب حتی با قلم، مشتری‌های زیادی را جذب کرد. این مدل ۵٫۷ اینچی با ۶۴ گیگا بایت حافظه داخلی و بهره‌گیری از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به گوشی‌های بزرگ در نوع نوت بود.

پس از جمع‌آوری نوت هفت، برای کاهش زیان شرکت سامسونگ به سرعت مدل گلکسی اس۸ و اس‌هشت‌پلاس را معرفی کرد که با استقبال گسترده روبرو شدند و بحران را در این شرکت کره‌ای کاهش دادند.

سامسونگ گلکسی اس ۸ خود را به همراه جدیدترین نسخه از سی‌پی‌یو خود یعنی اکسینوس ۸۸۹۵ ساخته است؛ البته این گوشی در برخی از بازارها از جمله آمریکا با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه می‌شود. این گوشی چهار گیگا بایت رم و ۶۴ گیگا بایت حافظه داخلی دارد. میکرو اس‌دی این گوشی هم تا ۲۵۶ گیگابایت را می‌تواند پشتیبانی کند. سامسونگ ادعا می‌کند که پردازنده‌های ۱۰ نانومتری این شرکت نسبت به ۱۴ نانومتری‌ها، حدود ۴۰ درصد مصرف انرژی کمتر و ۲۷ درصد بازده بالاتری دارد.

اکسینوس ۸۸۹۵ هشت هسته دارد که چهار هسته با سرعت ۱٫۷ گیگا هرتز کار می‌کند و چهار هسته دیگر ۲٫۵ گیگا هرتز سرعت دارند.

این شرکت هم اکنون در حال کار بر روی مدل جدید نوت هشت است که چند ماه دیگر روانه بازار خواهد شد. قیمت این گوشی بیش از ۹۰۰ دلار تخمین زده می‌شود و رقیب اصلی مدل بعدی گوشی آیفون است. مدل جدید آیفون در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

گلکسی نوت ۸ سامسونگ اولین گوشی پرچم‌دار این شرکت است که از دوربین دوگانه استفاده می‌کند. در این مدل یکی از دوربین‌ها تصاویر رنگی و دیگری تصاویر سیاه‌وسفید ثبت می‌کند. اینکار سبب می شودتا جزئیات بیشتری ثبت شود و تصاویر واضح‌تر شوند. این محصول به نمایشگر امولد ۶٫۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۸٫۵ به ۹ مجهز است.

گلکسی نوت ۸ قرار است اواخر سپتامبر رونمایی شود.

شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.