ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

گوشی نوکیا 10 با پنج لنز به بازار می آید!!

گوشی نوکیا 10 با پنج لنز به بازار می آید!!شرکت نوکیا قصد دارد نوکیا ۱۰ را با پنج لنز مختلف روانه بازار کند. نوکیا می‌گوید این دوربین‌ها در پشت گوشی قرار گرفته‌اند و شکلی شبیه یک دایره را ایجاد می‌کنند. این گوشی یک فلش LED نیز خواهد داشت.

گفته می‌شود سنسورها تا ۳۲ مگاپیکسل تصویر بر می‌دارند و می‌توانند در فرمت 4K فیلم‌برداری کنند. در نوکیا ۱۰ لنزها‌ می‌توانند بچرخند و این روش، تصویربرداری با فاصله‌های کانونی مختلف و زوم واید را امکان‌‏پذیر می‎کند.

اچ‌ام‎دی گلوبال و زایس، سال گذشته برای توسعه نوکیا ۸ با هم وارد همکاری شدند به همین دلیل می‎توان امیدوار بود که نوکیا ۱۰ با یک دوربین مجهز به پنج لنز به بازار عرضه شود که زایس آن‌ را توسعه داده‌است.

بنا بر گزارش‌ها نوکیا ۱۰ به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز خواهد بود.

نوکیا ۱۰ احتمالاً به نمایشگری با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ مجهز خواهد بود؛ این برند، هنوز محصولی با نمایشگر ۲ به ۱ عرضه نکرده‌اند و انتظار می‎رود نوکیا ۹ اولین گوشی اچ‌ام‌دی با این صفحه‌نمایش باشد.گوشی نوکیا 10 با پنج لنز به بازار می آید!!
نوکیا؛ از مایکروسافت تا اچ‌ام‌دی

پس از تصاحب بخش تولید گوشی‌های هوشمند نوکیا توسط مایکروسافت، کمپانی فنلاندی به سه بخش تولید تجهیزات مخابراتی به عنوان پرسودترین بخش کمپانی، بخش توسعه نقشه‌های HERE و بخش تولید سخت‌افزار تقسیم شد.

ابتدا گوشی‌های موبایل با نام نوکیا لومیا و پس از چندی با حذف نام نوکیا با نام لومیا مایکروسافت تولید شدند.

در سال ۲۰۱۶ مایکروسافت بخش تولید موبایل خودش را فروخت و شرکتی با نام اچ‌ام دی تاسیس شد که وظیفه ساخت گوشی نوکیا برای این شرکت را به عهده گرفت.

پس از جدایی نوکیا از مایکروسافت این شرکت دوباره گوشی‌هایش را با نشان نوکیا تولید کرد.

شرکت اچ‌ام دی که به وسیله مدیران سابق نوکیا اداره می‌شود وظیفه بازاریابی و فروش گوشی‌ها را به عهده دارد و تولید و تحقیق و توسعه هم به عهده فاکسکان است.

این شرکت تا کنون چندین مدل گوشی میان‌رده معرفی کرده است و پرچمدار فعلی محصولات این شرکت هم نوکیا هشت است. گوشی که با توجه به قیمت مناسبش با اقبال در بازار هم روبرو شده است.

پرچمدار نوکیا از دوربین دوگانه برای ثبت تصاویر بهره برده است و شرکت زایس نیز ساخت لنز‌های این موبایل را بر عهده داشته است. نوکیا ۸ به دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است و دو لنز با دیافراگم اف دو نیز وظیفه‌ انتقال نور به سنسور را برعهده دارند. تصاویر ثبت شده توسط دو سنسور با یکدیگر ادغام شده تا نتیجه‌ نهایی کنتراست و جزئیات بیشتری به همراه داشته باشد.

نوکیا شش یکی دیگر از محصولات میان رده این شرکت است. نوکیا سه با نمایشگر پنج اینچی و قیمت ۱۳۹ یورویی محصول پایین رده نوکیا است.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.