ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

ادعای جدید سایپا / سایپا کم مصرف‌ترین خودروها را به بازار عرضه می کند

ادعای جدید سایپا / سایپا کم مصرف‌ترین خودروها را به بازار عرضه می کندمعاون مهندسی سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا بر اساس برنامه ها و سیاست گذاری های خود، همواره محصولاتی با مصرف سوخت کم و دارای استاندارد روز دنیا را تولید و به بازار عرضه می کند.

پرویز آفتاب سوار با بیان مطلب فوق افزود: موتور و قوای محرکه محصولات گروه سایپا جزء موتورهای بهینه و کم مصرف است و به لحاظ آلایندگی پاسخگوی استانداردهای ملی است.

وی با اشاره به تولید موتورهای جدید بر اساس استانداردهای روز دنیا در گروه سایپا گفت: از چند سال گذشته گروه سایپا برنامه های خاصی را در تولید موتورهای جدید و مطابق با استاندارد های روز دنیا در دستور کار خود قرار داده و مرکز تحقیقات سایپا و شرکت مگاموتور در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داده اند.

آفتاب سوار افزود: در خصوص موتور محصولات گروه ایکس ۲۰۰ برنامه ارتقا را در دستور کار قرار داده ایم و تا یک سال آینده می توان از آن بهره برداری کرد. دراین خصوص ارتقاء کیفی استانداردهای آلایندگی برای گروه x200 تا سطح یورو 5 مد نظر است و بر همین اساس موتورهای تولیدی، استاندارد یورو ۵ را پاس خواهند کرد،

وی تصریح کرد: علاوه بر این به دنبال تولید و استفاده از موتورهای با حجم پایین و سه سیلندر به منظور پاسخگویی به الزامات قانونی محیط زیست در خصوص انتشار کربن هستیم.

معاون مهندسی سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا همواره در تلاش است تا با طراحی خانواده موتور مطابق با استانداردهای جهانی، از آنها در پلتفرم های جدید خود استفاده کند.

آفتاب سوار با اشاره به تولید خودروهای برقی در جهان افزود: سایپا نیز در این خصوص برنامه هایی در دستور کار قرار داده و با بهره گیری از مشاوران خارجی فازهای اجرایی تولید خودروهای برقی را شروع کرده است.

وی تاکید کرد: در پروژه تولید خودرو تیبا برقی در حال حاضر نمونه های اولیه تیبا برقی در حال انجام است و امیدوارم که بتوانیم خودروهای برقی را در پروژه های جدید SP0 و SP100 در آینده نزدیک به بازار عرضه کنیم.

گفتنی است در چند روز اخیر خبری مبنی بر توقف شماره گذاری 8 خودرو پر مصرف در رسانه ها منتشر شده است و با توجه به اینکه محصولات گروه سایپا از منظر مصرف سوخت جزء کم مصرف ترین محصولات بازار هستند، این توقف شمارگذاری شامل هیچ کدام از محصولات سایپا نمی شود.
تازه‌ها
معرفی ارزانترین گوشی صفحه بزرگ بازار (لیست سال جدید)
راهنمای خرید ژاکت مردانه (معرفی بهترین برند ژاکت مردانه)
پرفروش ترین شلوار جین مردانه بازار (لیست قیمت سال جدید)
ارزانترین تشک خوشخواب دونفره بازار (معرفی 10 مدل ارزان قیمت)
ارزانترین ساید دوو (معرفی 10 یخچال ساید بای ساید دوو)
راهنمای خرید گهواره نوزاد (معرفی ارزانترین گهواره بچه)
راهنمای خرید گیتار (فهرست ارزانترین گیتار بازار)
پرفروش ترین پخش کننده خانگی ایران (راهنمای خرید اسپیکر خانگی)
قدیمی‌ ترین رژ لب جهان در کرمان کشف شد!
سفر در دنیای JBL : انتخاب اسپیکر مناسب برای هر سلیقه
میلان - چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۶
سلام. کاملاً درست فرمودید درسته که محصولات سایپا کم مصرف هستند. و این امر در ماشین ساینا مشهود است . ساینا در مصرف سوخت هیچ ماشینی مثل او نمیشه در ۱۰۰کیلومتر باکولر و سرعت ۱۴۰ به ۶ لیتر هم نمیرسه خیلی خیلی خیلی خوووووووووب و عالی . دست مهندسین سایپا درد نکند حقیقت ماشینی ساختند جواب گوی خانواده‌های ایرانی است. موفق باشید. .

لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.