ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

حسن روحانی، سوار بر کامیون و اتوبوس شرکت سایپا!

حسن روحانی، سوار بر کامیون و اتوبوس شرکت سایپا!رئیس جمهور در "همایش طرح های نوسازی ناوگان حمل و نقل و اشتغالزایی" از نمایشگاه محصولات تولیدی و محصولات تجاری گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد.
آلبوم عکس
HASSAN ROUHANI SAIPA PRODUCTS :
بازید حسن روحانی از محصولات جدید سایپا #14
بازید حسن روحانی از محصولات جدید سایپا #14
بازید حسن روحانی از محصولات جدید سایپا #13
بازید حسن روحانی از محصولات جدید سایپا #12
بازید حسن روحانی از محصولات جدید سایپا #11
بازید حسن روحانی از محصولات جدید سایپا #10
ادامه
در جریان بازدید حسن روحانی از نمایشگاه خودروهای تجاری کشور و گروه سایپا که در حاشیه این همایش برگزار شد، مدیرعامل سایپا با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات انجام شده در این حوزه گفت: در سایپا برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور به لحاظ زیرساخت های تولیدی، آمادگی کامل وجود دارد.

جهرودی با اشاره به ظرفیت بالای تولید خودروهای تجاری شرکت های زامیاد و سایپا دیزل از گروه خودروسازی سایپا گفت: خوشبختانه پس از برجام گروه سایپا توانست با حضور شرکت های مطرح در حوزه تجاری، همکاری های مشترکی را شروع کند و تولید خودروهای روز دنیا در این دو شرکت از سر گرفته شده است.

وی افزود: قطعا با توانمندی موجود در این دو شرکت و حضور نیروهای متخصص در قالب همکاری با شرکای توانمند خارجی خواهیم توانست با تولید و ارائه محصولات بروز و مدرن، نقشی در نوسازی ناوگان فرسوده تجاری کشور ارائه کنیم.

جهرودی در ارائه گزارش به رئیس جمهور تصریح کرد: با توجه به اراده دولت دوازدهم بر تسریع در جایگزینی و نوسازی خودروهای تجاری فرسوده، سایپا هم برنامه های خود را تدوین کرده است و با دستوراتی که جنابعالی صادر کرده اید، به سرعت اجرای طرح آغاز خواهد شد.
معرفی شرکت سایپا / از تاریخچه تا محصولات جدید
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.