ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جذاب‌ترین و داغ‌ترین مسابقه فوتبال ایران امروز برگزار می شود!

جذاب‌ترین و داغ‌ترین مسابقه فوتبال ایران امروز برگزار می شود!عصر پنجشنبه (۱۰ اسفند) با قضاوت علیرضا فغانی، بهترین داور ایران هشتاد و ششمین داربی تهران و حساس‌ترین بازی فصل لیگ برتر میان استقلال تهران و پرسپولیس در استادیوم آزادی انجام خواهد شد. در لیگ برتر ایران تقریبا از هفته‌ها پیش و ایجاد فاصله امتیازی مطمئن پرسپولیس با رقبا، سرخ‌ها تقریبا قهرمان لیگ شده‌اند و عملا لیگ رقابت جذابش را بر سر قهرمانی از دست داده، اما شهرآورد تهران همیشه و در هر حالتی جذاب‌ترین و داغ‌ترین مسابقه فوتبال ایران است.

هواداران میلیونی سرخ‌آبی از هفته‌ها قبل دغدغه‌شان این یک بازی است و نتیجه‌اش ذهن‌ها را چند هفته و شاید ماه‌ها و سال‌ها درگیر خواهد کرد. این بازی می‌تواند به نوعی یک فینال یک‌طرفه هم تلقی شود و از این جهت برای هوادارن دو تیم مهم باشد، چرا که پرسپولیس می‌تواند با پیروزی در شهرآورد قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کند.

البته هوادارن استقلال دوست دارند مانند سال پیش با شکست پرسپولیس در بازی رودررو از شیرینی قهرمانی پرسپولیس کم کنند و شاید برد داربی، مرهمی باشد برای ناکامی آبی دوستان در قهرمانی لیگ برتر. از نکات جالب این شهرآورد می‌تواند حضور جیانی اینفانتینو، رییس سوئیسی فیفا باشد که با حضور در استادیوم آزادی این بازی را تماشا خواهد کرد.

مرد آلمانی می‌خواهد قلب آبی‌ها را فتح کند


وینفرد شفر با تغییراتی که در نوع بازی و تاکتیک استقلال انجام داده، قهرمان سابق آسیا را به طور کلی نسبت به نیم فصل اول متحول کرده است. تمرینات و اثرگذاری مرد آلمانی باعث شده استقلال از یک تیم دست و پا بسته و کم رمق تبدیل به تیمی شود که فینالیست لیگ قهرمانان آسیا یعنی الهلال عربستان را ۹۰ دقیقه تحت فشار قرار می‌دهد و به راحتی این غول عربستانی را بدون داشتن امتیاز میزبانی شکست می‌دهد، کاری که پرسپولیس برانکو در بهترین روزهایش از عهده آن بر نیامد.

استقلال در هفته‌های اخیر از سیستم چهار- پنج - یک استفاده کرده است. این سیستم با پرسینگ بازیکن صاحب توپ حریف و پاس‌های پرشمار و البته قدرت رهبری سرور چپاروف، بهترین بازیکن این روزهای استقلال در میانه میدان، توانایی گشودن دروازه تمام رقبا را به این تیم داده است.

استقلالی‌ها امیدوار هستند با استفاده از ستاره ازبک و مامه تیام، گلزن آفریقایی جدیدشان در دربی، شکست دور رفت را جبران کنند. استقلالی‌ها در بازی عصر پنجشنبه، دو مدافع اصلی خود یعنی پژمان منتظری و لئاندرو پادووانی را به علت مصدومیت در اختیار ندارند، به علاوه اینکه دروازه‌بان جوان این تیم، حسین حسینی از بازی مقابل پرسپولیس به علت دریافت کارت زرد محروم است.

اما استقلال در شهرآورد ستاره‌های پرشماری دارد که می‌توانند برای پرسپولیس مانند فصل قبل دردسرساز باشند. آبی‌های تهران درون دروازه کاپیتان مهدی رحمتی را دارند که همیشه در داربی‌ها چهره‌ای خاص و درخشان بوده، روزبه چشمی، مجید حسینی و وریا غفوری، ملی‌پوشان خط دفاعی استقلال، امید ابراهیمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و سرور چپاروف در خط هافبک، کمربند قدرتمندی برای استقلال خواهند ساخت و در خط حمله مامه تیام مهاجم آماده این روزهای اخیر استقلال که در ۳ بازی اخیر ۳ بار موفق به گلزنی برای آبی‌ها شده حضور خواهد داشت.

تنها نقطه مبهم ترکیب استقلال می‌تواند دفاع چپ باشد که با توجه به آمادگی خسرو حیدری باتجربه و نورافکن و زکی‌پور جوان مشخص نیست شفر از کدام بازیکن در این پست استفاده کند. وینفرد شفر می‌تواند با شکست پرسپولیس در داربی جایی برای خود در قلب هواداران استقلال باز کند و تیمش را از نظر روحی بیش از پیش برای ادامه فصل در آسیا و البته فینال جام حذفی آماده کند.

برانکو جام قهرمانی را در پایان داربی می‌خواهد


در سوی دیگر میدان، بازیکنان برانکو ایوانکوویچ بعد از کسب ۵۷ امتیاز و به دست آوردن آمار بیشترین گل زده و کمترین گل خورده قصد دارند با شکست رقیب سنتی و اصلی پنج هفته زودتر از پایان لیگ قهرمان لیگ برتر شوند. پرسپولیسی‌ها البته در صورت عدم پیروزی ذوب‌آهن اصفهان در بازی هم‌زمان هفته بیست و پنجم هم می‌توانند با یک تساوی قهرمان لیگ برتر شوند. اما قطعا قهرمانی با پیروزی دوباره در داربی لذت دیگری برای سرخ‌ها خواهد داشت.

صدرنشین لیگ برتر با استفاده از سیستم مالکیت توپ در میدان و بازی تیمی و منسجم مانند بازی‌های دیگر فصل، چشم به ساق‌های ستاره این روزهایشان، آقای گل لیگ برتر، علی علیپور در خط حمله خواهند داشت. پرسپولیس برخلاف استقلال در این دیدار غایبی ندارد و برانکو می‌تواند با تمام داشته‌هایش ترکیب تیمش را برای این بازی حساس بچیند.

درون دروازه پرسپولیس علیرضا بیرانوند ملی‌پوش لرستانی پرسپولیس حضورش قطعی است و در خط دفاعی کاپیتان جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری و حسین ماهینی حضور خواهند داشت.

شاید تنها نقطه مبهم ترکیب پرسپولیس در خط هافبک است، جایی که با حضور بیش از ۷ بازیکن آماده برای ۴ پست هافبک، مشخص نیست برانکو از کدام نفرات استفاده خواهد کرد. اما می‌توان گفت احتمال حضور محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده و وحید امیری در خط هافبک سرخ‌ها بیشتر است و حداقل ۳ بازیکن از بین نوراللهی، کامیابی‌نیا، بهترین پاسور لیگ برتر، محسن مسلمان و بشار رسن عراقی از روی نیمکت شروع شهرآورد را تماشا خواهند کرد.

در خط حمله پرسپولیس، حضور علی علیپور و گادوین منشا تقریبا قطعی است مگر این که برانکو مانند بازی قبلی بخواهد از سیامک نعمتی بجای منشا در ترکیب اصلی استفاده کند. برانکو با برد در هشتاد و ششمین داربی پایتخت می‌تواند شیرینی و لذت قهرمانی در لیگ برتر را برای هواداران پرسپولیس چند برابر کند و البته با خیالی راحت چشم به موفقیت در آسیا داشته باشد.
منبع : / نویسنده : احسان اکبری خبرنگار ورزشی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.