ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

جزئیات درگیری هوادران استقلال و تراکتورسازی منتشر شد

جزئیات درگیری هوادران استقلال و تراکتورسازی منتشر شدرسانه‌ها و شبکه‌های مجازی ایران از درگیری تماشاگران بازی تیم‌های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی خبر می‌دهند.

هواداران تیم تراکتورسازی که از صیح دیروز به ورزشگاه آزادی رفته بودند با مأموران انتظامی درگیر شده‌اند.

در شبکه‌های مجازی تصاویر و ویدئوهایی منتشر شده که طرفداران مصدوم و خون‌آلود تراکتورسازی را نشان می‌دهد.

ویدوئوهایی که در فضای مجازی منتشر شده نشان ‌می‌دهند که برخی تماشاگران ورزشگاه آزادی شعارهایی مثل مرگ بر دیکتاتور داده‌اند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه تلویزیونی نود، تعداد هواداران تراکتورسازی بیش از جایگاهی بود که برایشان در نظر گرفته شده بود و به همین دلیل، حصارهایی را که جایگاه آنها را جدا می‌کرد شکستند و بخش دیگری از ورزشگاه را پر کردند.

این باعث شد که یگان ویژه نیروی انتظامی با طرفداران تراکتور سازی درگیر شود در حالی که بلندگوهای ورزشگاه از تماشاگران می‌خواستند آرامش خود را حفظ کنند.

نیروی انتظامی همچنین به لیدر تراکتورسازی اجازه داد تا با بلندگوی یگان ویژه، با هواداران تیم تبریزی صحبت و آنها را دعوت به آرامش کند.

طرفداران تراکتورسازی می‌گویند طرفداران این تیم در بخشی از ورزشگاه که در حال تعمیر بود مستقر شده بودند بدون اینکه مشخص باشند آنها نباید در این بخش بنشینند و یگان ویژه با ضرب و شتم آنها را از آن قسمت رانده است.

گزارش شده که برخی صندلی‌های ورزشگاه تخریب شده، هواداران دو تیم علیه هم شعار می‌دهند و اشیائی را به سمت هم و به داخل زمین پرت می‌کنند.

به تخمین نود، بیش از بیست هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

بازی استقلال و تراکتورسازی تبریز در نهایت با نتیجه سه بر صفر به نفع استقلال به پایان رسید.

دیروز نیز تماشاگران بازی دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز با هم و نیروی انتظامی درگیر شدند که باعث زخمی شدن عده‌ای شد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.