ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

جراح پلاستیک معروف برزیلی (دکتر بوم‌بوم) بازداشت شد

جراح پلاستیک معروف برزیلی (دکتر بوم‌بوم) بازداشت شدجراح پلاستیک سرشناس برزیلی که به دکتر بوم‌بوم معروف است و بعد از مرگ یک بیمارش در فرار بود، بعد از چهار روز بازداشت شد. پلیس می‌گوید که به مدد یک پیام ناشناس از محل اختفای دکتر دنیس فورتادو، معروف به دکتر بوم‌بوم‌، آگاه می‌شوند. او حالا در ریو دو ژانیرو در بازداشت است.

لیلیان کالیکستو که برای عمل بزرگ‌ کردن باسن به نزد دکتر فورتادو رفته بود بعد از یک تزریق از دنیا می‌رود. دکتر فورتادو به قتل متهم شده است. مادرش هم به همدستی متهم است و در بازداشت است.

کارآگاهان می‌گویند که خانم کالیکستو ۴۶ سال سن داشته و مادر دو کودک بوده است. دکتر فورتادو در منزلش تزریق را انجام داده و خانم کالیکستو همانجا حالش بد شده است.

دکتر فورتادو، بیمارش را با حال بد به بیمارستان می‌برد و چند ساعت بعد خانم کالیکستو می‌میرد.

رسانه‌های محلی می‌گویند هنگام ورود به بیمارستان ضربان قلب خانم کالیکستو بسیار بالاتر از حد معمول بوده است.

دکتر فورتادو بعد از این واقعه ناپدید می‌شود. وکیلش در روز چهارشنبه گفته که او بی‌گناه است و از ترس خودش را به پلیس معرفی نمی‌کند.

در فیلمی که روز پنجشنبه و بعد از بازداشت از دکتر فورتادو منتشر شده، او می‌گوید که درگذشت خانم کالیکستو «تصادف مرگباری» بوده. اضافه می‌کند که این عمل در برزیل قانونی است و او ۹ هزارتا از این عمل‌ها را انجام داده است.جراح پلاستیک معروف برزیلی (دکتر بوم‌بوم) بازداشت شد
دکتر بوم‌بوم، از چهره‌های تلویزیونی در برزیل است و در اینستاگرام حدود ۶۵۰ هزار پی‌رو دارد.

خانم کالیکستو از یکی از شهرهای مرکزی برزیل برای انجام این عمل به ریو دو ژانیرو رفته است. عمل جراحی در آپارتمان دکتر انجام می‌شده است و دوست دختر دکتر هم به اتهام دست داشتن در آن بازداشت شده است.

شورای پزشکی ایالت ریو دو ژانیرو پرونده این عمل جراحی را بررسی می‌کند.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک برزیل گفته که تعداد غیر متخصصان در این صنعت در حال افزایش است.

او به خبرگزاری فرانسه گفته که آپارتمان جای عمل جراحی نیست.

نیویو استفان، در توصیف جراحانی شبیه به دکتر فورتادو گفته که آنها «رویا می‌فروشند.» و بی‌توجه به شرایط هر کاری می‌کنند تا قیمت را پایین بیاورند.

دکتر فورتادو در فیس‌بوک، اینستاگرام و یوتیوب پی‌روان فراوانی دارد و به جز تبلیغ جراحی‌هایش به سوال‌های پزشکی آنها از کوچک و بزرگ جواب می‌دهد.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.