ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پوتین حین مسابقه هاکی به شدت به زمین خورد! + ماجراجویی های پوتین

پوتین حین مسابقه هاکی به شدت به زمین خورد! + ماجراجویی های پوتینولادیمیر پوتین جاسوس سابق KGB و رئیس جمهور روسیه در نیمه دوم مسابقه لیگ هاکی شبانه بین تیم‌های ستارگان و تیم ملی لیگ هاکی شبانه که در سوچی برگزار شد به میدان رفت.
پوتین حین مسابقه حاکی به شدت به زمین خورد! + ماجراجویی های پوتین
وی که روز گذشته به همراه "سرگئی شویگو" وزیر دفاع و یکی از قهرمانان جهانی این رشته ورزشی در شهر سوچی به میدان رفته بود در حین انجام بازی بر زمین افتاد که عکاسان حاضر عکسهای وی را گرفتند و بلافاصله پس از اتمام بازی آنها را منتشر کردند. این بازی در راستای مسابقات "ستاره‌های جام شبانه" انجام شد. معمولا در این مسابقات چهره‌های معروف شرکت می‌کنند.
پوتین حین مسابقه حاکی به شدت به زمین خورد! + ماجراجویی های پوتین
در ادامه تصاویری از ماجراجویی های ولادیمیر پوتین را مشاهده نمایید :
پوتین حین مسابقه حاکی به شدت به زمین خورد! + ماجراجویی های پوتینپوتین حین مسابقه حاکی به شدت به زمین خورد! + ماجراجویی های پوتینپوتین حین مسابقه حاکی به شدت به زمین خورد! + ماجراجویی های پوتینپوتین حین مسابقه حاکی به شدت به زمین خورد! + ماجراجویی های پوتینپوتین حین مسابقه حاکی به شدت به زمین خورد! + ماجراجویی های پوتینپوتین حین مسابقه حاکی به شدت به زمین خورد! + ماجراجویی های پوتینپوتین حین مسابقه حاکی به شدت به زمین خورد! + ماجراجویی های پوتین
منبع : cnn.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.