ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بهترین عکسهای سال 2017 نشنال جئوگرافیک

بهترین عکسهای سال 2017 نشنال جئوگرافیکهر ساله عکاسان از سرتاسر جهان آثار خود را به بخش سفر نشنال جئوگرافیک ارسال می‌کنند که تصاویری حقیقتا متحیر کننده می‌باشند. داوران به دنبال تصاویری می‌باشند که گویای داستان آن منطقه بوده و القا کننده لحظات سفر باشند. این داوری به پایان رسیده و تصاویر برگزیده منتشر شده است که به شرح زیر است:عکاس سفری سال 2017 نشنال جئوگرافیک

گمشده در سفیدی


این عکس زمانی گرفته شد که من، با ۳ چوپان گوزن‌های شمالی دیگر در حین مهاجرت با ۳۵۰ راس گوزن شمال، کمی گم شده بودیم. آنها از بخش‌های مختلف جنگل که فاصله‌ای حدود ۳۰ کیلومتر با این نقطه داشتند، گرد آمده بودند. هدف ما بردن این گوزن‌ها به چراگاه‌های تازه‌ای که سمت شمال قرار داشت با استفاده از مسیر رودخانه بود. جایی که شبکه‌ای از رودخانه‌ها و دریاچه‌ها است در سوئد. این عکس در دریاچه راندیجار ( Randijaur ) سوئد گرفته شد. « عکاس Adam Cunningham-White / مسابقه عکاس سفری سال نشنال جئوگرافیک »
عکاس سفری سال 2017 نشنال جئوگرافیک

رانندگی به یاد ماندنی


دید هوایی از یک صحنه رانندگی و رنگ‌های پاییزی زیبای منطقه نیو‌ همپشایر ( New Hampshire ) کشور آمریکا. من از یک پهباد ( Drone ) برای گرفتن این رنگ‌های پاییزی که نمی‌توانستم از جاده ببینم استفاده کردم. « عکاس Manish Mamtani / مسابقه عکاس سفری سال نشنال جئوگرافیک »
عکاس سفری سال 2017 نشنال جئوگرافیک

روی صورتتان


کوسه‌های تپه دریایی کارائیب معمولا شما را خجالت‌زده می‌کنند بنابراین من دوربینم را روی یک صخره‌ای گذاشتم که می‌دانستم آن‌ها به صورت مکرر از آن‌جا گذر می‌کنند و با استفاده از یک ماشه از راه‌دور توانستم از آن‌ها عکس برداری کنم « عکاس Shane Gross / مسابقه عکاس سفری سال نشنال جئوگرافیک »
عکاس سفری سال 2017 نشنال جئوگرافیک

SymmetryrtemmyS


شکوفه‌های گیلاس که به صورت بی‌نظیری بر روی آب منعکس شدند. « عکاس Hiroshi Tanita / مسابقه عکاس سفری سال نشنال جئوگرافیک »
عکاس سفری سال 2017 نشنال جئوگرافیک

آیینه


دریاچه یوگو ( Yogo ) ( دریاچه‌ای در ژاپن )‌ با نام «دریاچه آیینه» شناخته می‌شود، بعضی مواقع همه چیز روبه‌روی شما را منعکس می‌کند. « عکاس Takahiro Bessho / مسابقه عکاس سفری سال نشنال جئوگرافیک »
عکاس سفری سال 2017 نشنال جئوگرافیک

غار چلچله‌ها


شنایی آزاد در اعمال «غار چلچله»‌ در تونگا ( کشوری در غاره اقیانوسیه )‌ . این غار از چیزی در حدود چندین هزار ماهی تشکیل شده است. آنان شما را به رقصی بی‌نظیر در میانشان دعوت می‌کنند. تقابل میان تاریکی زیر دریا و روشنایی سطح دریا، ماهیان را تبدیل به ستاره‌هایی درخشنده در میان این صحنه تبدیل می‌کنند. « عکاس Marc Henauer / مسابقه عکاس سفری سال نشنال جئوگرافیک »
عکاس سفری سال 2017 نشنال جئوگرافیک

دریاچه نمک تنها


این عکس هوایی بر روی یک هواپیمای کوچک در دره مرگ پارک ملی آمریکا گرفته شده است. « عکاس Stas Bartnikas / مسابقه عکاس سفری سال نشنال جئوگرافیک »
عکاس سفری سال 2017 نشنال جئوگرافیک

شاهد عینی کوچک


شاهد عینی کوچک، عکسی است که در پارک میمون جیگوکودانی شهر ناگانو ژاپن در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ گرفته شد. در یک روز زمستانی سرد، میمون‌ها به چندین شکل در حال مقابله با این سرما هستند. برای مثال برای گرم کردن، خودشان را در چشمه‌های آب گرم خیس می‌کنند و یا روی هم می‌ریزند تا گرم بمانند و یا حمام می‌کنند و غیره. وقتی که میمون‌ها روی هم میریزند، من پاورچین پاورچین به آن‌ها نزیک شدم و از بالا به صورت مستقیم توانستم از آن‌ها عکس بگیرم، در یک لحظه یک بچه میمون که به بازوی مادر خود چسبیده بود به دوربین نگاه کرد و من توانستم این عکس را بگیرم. « عکاس Hidetoshi Ogata / مسابقه عکاس سفری سال نشنال جئوگرافیک »
عکاس سفری سال 2017 نشنال جئوگرافیک

تالاب آبی آسمان درخشان


نوایی از ستاره‌ها « عکاس Nao Akimoto / مسابقه عکاس سفری سال نشنال جئوگرافیک »
عکاس سفری سال 2017 نشنال جئوگرافیک

ابر قدرتمند


کوه فوجی، گنجینه‌ای از ابرهای اسرارآمیز را در خود جای داده است. فرم‌های مختلف از ابرها زمانی که یک باد شدید شروع به وزیدن بر کوه فوجی کند، نمایان می‌شوند. من در طول شب در جاده جنگلی اینوکاشیرا که در حدود ۰.۸ مایل از سطح دریا بالاتر است و حدود ۲۵ مایلی کوه فوجی، در ماشینم ماندم. ابرهای کوچک، قبل از غروب آفتاب نمایان شدند و شروع به بزرگ و بزرگتر شدن کردند. تنها لحظه‌ای قبل از طلوع آفتاب، آن‌ها تبدیل به یک ابر عظیم که قله فوجی را می‌پوشاند، تبدیل شدند. سایه‌هایی که از نور پشتشان به وجود آمد یک شاهکار بی‌نظیر بود. « عکاس Takashi / مسابقه عکاس سفری سال نشنال جئوگرافیک »
عکاس سفری سال 2017 نشنال جئوگرافیک

صبح‌بخیر مرغ‌های ماهیخوار


من توانستم عکسی را از نیمرخ مرغ‌های ماهیخوار در یک مه صبحگاهی بگیرم « عکاس Hiroki Inoue / مسابقه عکاس سفری سال نشنال جئوگرافیک »
عکاس سفری سال 2017 نشنال جئوگرافیک

معدنچیان نمک


به عنوان یک تجارت فرسایشی و کهن در اتیوپی، معدنچیان نمک در آن مناطق هنوز از کاروان‌های شتر بسیار قدیمی برای حمل آجرهای نمک که از سطوح عظیم نمک استخراج می‌شوند، به صورت روزانه استفاده می‌کنند. با این حال یک خط آهن در دست ساخت از جیبوتی و جاده جدید، ممکن است دیگر این کاروان‌های شتر را کنار بگذارد. «‌ عکاس Tugo Cheng / مسابقه عکاس سفری سال نشنال جئوگرافیک »
عکاس سفری سال 2017 نشنال جئوگرافیک

خز جنگلی


یاکوشیما جزیره‌ای است که سرشار از خز و آب زیباست. « عکاس Tetsuya Hosokawa / مسابقه عکاس سفری سال نشنال جئوگرافیک »
منبع : نشنال جئوگرافیک
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.