ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قایق جدید شرکت بوگاتی وارد بازار شد! + قیمت و تصاویر

قایق جدید شرکت بوگاتی وارد بازار شد! + قیمت و تصاویرشرکت مشهور بوگاتی از قایق لوکس و گران قیمت اش رونمایی کرد، این قایق بسیار زیبا با قیمت 2.6 میلیون دلار /176,800,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قرار است به بازار عرضه شود.

شرکت بوگاتی با همکاری شرکت قایق‌سازی به نام "پالمر جانسون (palmerjohnson.com)"، ابر قایقی با نام "بوگاتی Niniette 66" را ارائه کرده است. خودرویی که با الهام از شیرون لوکس ساخته شده است.

این قایق در 66 دستگاه و با ظاهر شیرون ساخته می‌شود و حال و هوای واقعی یک شیرون اصل را به مشتریانش ارائه خواهد کرد.

ابرقایق Niniette 66 قدرتش را از یک موتور V8 "MAN" دریافت می‌کند که خروجی برابر 1,000 یا 1200 اسب‌بخار دارد. البته این قایق در قدرت، تجمل و رفاه با شیرون رقابت خواهد کرد. در زیر عرشه قایق، فضای بزرگی برای نشستن و اتاق‌های زیبا و راحت با طراحی اصلی بوگاتی را خواهید دید. شومینه و محوطه آتش نیز در فضاهای مربوط به قایق ساخته شده است.

مدیر طراحی فضای داخلی بوگاتی در این خصوص گفت: طراحی بوگاتی بسیار منحصربه‌فرد و اصیل است که از آن می‌توان برای محصولات زیادی بهره برد. هر چند استفاده از این طراحی برای یک قایق بزرگ ویژه به نظر می‌رسد. قایق جدید شرکت بوگاتی وارد بازار شد! + قیمت و تصاویرقایق جدید شرکت بوگاتی وارد بازار شد! + قیمت و تصاویرقایق جدید شرکت بوگاتی وارد بازار شد! + قیمت و تصاویرقایق جدید شرکت بوگاتی وارد بازار شد! + قیمت و تصاویرقایق جدید شرکت بوگاتی وارد بازار شد! + قیمت و تصاویرقایق جدید شرکت بوگاتی وارد بازار شد! + قیمت و تصاویر
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.