ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دختر رئیس‌جمهور چچن همه را شگفت زده کرد

دختر رئیس‌جمهور چچن همه را شگفت زده کردعایشه قدیروف، دختر رمضان قدیروف، رئیس‌جمهوری چچن توانست جایزه یک فستیوال جهانی مد را که در روسیه برگزار شد از آن خود کند. این جایزه Fashion New Year Awards 2018 توسط شرکت مرسدس بنز در موسکو پایتخت روسیه برگزار شد.

عایشه قدیروف توانست جایزه "بهترین طراحی مد" در هفته مد مسکو را از آن خود کند. این فستیوال توسط شرکت مرسدس بنز در ماه اکتبر سال جاری برگزار شد. مجموعه لباس‌های ارائه شده توسط دختر رئیس‌جمهوری چچن با نام "جواهر کوهستان" در این فستیوال عرضه شد. این مجموعه شامل 47 لباس مجلسی با همراه روسری بود که برای زنان مسلمان طراحی شده بود.

دختر رئیس‌جمهوری چچن که تنها 18 سال دارد، مدیر بخش نوآوری و مدیر گالری لباس فردوس است. این گالری 9 سال پیش توسط مادر او تاسیس شد. عایشه قدیروف علاوه بر طراحی لباس‌های با حجاب، تولیدات خود را در فستیوال‌ها و نمایشگاه‌های جهانی مد عرضه می‌کند.

در ادامه تصاویر لباس‌های طراحی شده توسط این دختر مسلمان را مشاهده نمایید :دختر رئیس‌جمهور چچن همه را شگفت زده کرددختر رئیس‌جمهور چچن همه را شگفت زده کرددختر رئیس‌جمهور چچن همه را شگفت زده کرددختر رئیس‌جمهور چچن همه را شگفت زده کرددختر رئیس‌جمهور چچن همه را شگفت زده کرد
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.