ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

ستاره های مشهور جهان که به هوادرانشان کمک می کنند

ستاره های مشهور جهان که به هوادرانشان کمک می کننداستورمزی، خواننده سرشناس بریتانیایی هفته گذشته با کار سخاوتمندانه‌ای که کرد، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت؛ او بعد از آن که متوجه شد یک دانشجوی آکسفورد برای آنکه بتواند به هاروارد برود، پول لازم دارد، تصمیم گرفت به او کمک کند.
Stormzy
فیونا آسیدو، دانشجوی دانشگاه آکسفورد، برای جمع کردن پولی که لازم داشت، به سراغ یکی از سایت‌هایی رفت که به شما امکان می‌دهند برای جمع کردن پولی که لازم دارید، کارزار به راه بیندازید. با باز کردن حساب کاربری در این سایت‌ها شما می‌توانید درباره کاری که برایش پول لازم دارید، توضیح دهید و از دیگران بخواهید که به شما کمک مالی کنند.

فیونا در این سایت نوشت که برای رفتن به هاروارد ۱۲ هزار پوند لازم دارد. یکی از دوستان او در یک توییت خطاب به استورمزی، از او خواست که به فیونا کمک کند و می‌توانید حدس بزنید که این خواننده چه کرد: همان روز ۹ هزار پوند به فیونا کمک کرد.

فیونا می‌گوید: "سورئال بود."

"یک شوک لحظه‌ای بود. باورم نمی‌شد. هنوز تحت‌تاثیر کاری هستم که او انجام داد."

در عوض، یکی از دوستان فیونا در توییت دیگری خطاب به استورمزی نوشت که برای تشکر، او را در رستوران نندوز مهمان خواهد کرد. او هم جواب داد: "قبوله!"

استورمزی (Stormzy) تنها چهره سرشناسی نیست که برای کمک به هوادارانش دست به جیب می‌شود.ستاره های مشهور جهان که به هوادرانشان کمک می کنند
کالین فارل (colin farrell)

در سال ۲۰۰۷ میلادی وقتی کالین فارل برای شرکت در یک جشنواره فیلم در تورنتو بود، ۲ هزار و ۱۰۰ دلار به یک مرد بی‌خانمان کمک کرد؛ او را به خرید برد، برایش لباس و کیسه خواب خرید و به او پول کافی داد تا بتواند یک اتاق اجاره کند.
ستاره های مشهور جهان که به هوادرانشان کمک می کنند
ساندرا بولاک (sandra bullock)

اسوند پترسون ۸۶ ساله سال‌ها در هتل بورلی‌هیلز کار کرده بود، اما ماه قبل مشخص شد که او بی‌خانمان شده است و گاه برای سه یا چهار روز غذایی برای خوردن ندارد، در نتیجه کارزاری اینترنتی به راه افتاد تا برایش پول جمع کنند.

وقتی ساندرا بولاک، هنرپیشه سرشناس هالیوود متوجه ماجرا شد، پنج هزار دلار به این کارزار کمک کرد و در یک پیام خطاب به اسوند نوشت: "همه‌چیز درست خواهد شد."

براساس تازه‌ترین خبرها، اسوند الان یک خانه جدید پیدا کرده است و پول به اندازه‌ای جمع شده است که هزینه اجاره خانه او را تا یک سال تامین می‌کند.
ستاره های مشهور جهان که به هوادرانشان کمک می کنند
جورج مایکل (george michael)

جورج مایکل با چندین خیریه بزرگ کار می‌کرد، از جمله حق امتیاز تعدادی از آهنگ‌هایش را به چند خیریه فعال در زمینه مقابله با قحطی در اتیوپی، اچ‌آی‌وی و کمک به کودکان بخشیده بود.

در عین حال، به طور مخفیانه هم به خیلی‌ها کمک کرده بود و ماجراهای مربوط به چند مورد از بذل و بخشش‌های سخاوتمندانه‌اش کمی بعد از مرگ او منتشر شد. از جمله یک زوج گفت که وقتی برای تامین هزینه لقاح مصنوعی خود درمانده بودند، او ۱۵ هزار پوند به آنها کمک کرد. یک نفر هم گفت که وقتی دانشجوی پرستاری بود و به عنوان پیشخدمت کار می‌کرد، جورج مایکل پنج هزار دلار برای پرداخت قرض‌هایش به او کمک کرده است.

همچنین بعد از مرگ جورج مایکل معلوم شد که او به طور ناشناس در یک مرکز کمک به بی‌خانمان‌ها کار می‌کرده است.
ستاره های مشهور جهان که به هوادرانشان کمک می کنند
تیلور سوئیفت (taylor swift)

تیلور را شاید بتوان ملکه کارهای خیریه دانست. او برای خیلی از طرفدارانش همانند یک مادرخوانده جادویی بوده است؛ قسط دانشجویی آنها را پرداخت کرده، آنها را با فرستادن هدیه‌های کریسمس غافلگیر کرده، به طور غیرمنتظره به مهمانی‌های قبل و بعد از عروسی آنها رفته و برای ملاقات با آنها وقت گذاشته است.

یکبار یکی از هوادارانش که دختری یازده ساله بود، نتوانست به کنسرت تیلور سوئیفت برود، چون مجبور شده بود برای درمان سرطان خون در بیمارستان باشد. واکنش این خواننده چه بود؟ ۵۰ هزار دلار به این دختر کمک کرد. یکبار دیگر، بعد از مرگ یکی از هوادارانش در یک تصادف ۵ هزار دلار برای تامین هزینه تدفین او کمک کرد.

البته تیلور سوئیفت فقط هوای طرفدارانش را ندارد. سال قبل و بعد از خرابی‌های ناشی از سیل در لوئیزیانا یک میلیون دلار به آسیب‌دیدگان کمک کرد.
ستاره های مشهور جهان که به هوادرانشان کمک می کنند
کریسی تیگن (Chrissy Teigen)

ماه قبل، مرسدس ادنی برای جمع کردن پولی که برای ثبت‌نام در یک آکادمی زیبایی لازم داشت، کارزاری اینترنتی به راه انداخت. شهریه آکادمی ۵ هزار و ۹۹۵ دلار بود.

اندکی بعد، یعنی وقتی که کمی بیش از ۳۰۰ دلار از این پول جمع شده بود، کریسی تیگن، مدل سرشناس و مجری برنامه‌های سرگرم‌کننده، متوجه این کارزار شد و تصمیم گرفت بقیه پول، یعنی حدود ۵ هزار و ۶۰۵ دلار باقی‌مانده را بپردازد. او در یک پیام نوشت: "برای مدتی طولانی ناظر شور و اشتیاقت برای این کار بودم و خیلی هیجان زده‌ام که شاهد تحقق این رویای تو باشم."

مرسدس با انتشار رسید ثبت‌نام خود نوشته است: "همه شب گریه کرده‌ام. امروز صبح موقع پرداخت پیش‌قسط ثبت‌نامم هم گریه می‌کردم. مدت‌ها بود که تا این حد خوشحال نبوده‌ام."
ستاره های مشهور جهان که به هوادرانشان کمک می کنند
نیکی میناژ (Nicki Minaj Rapper)

کمتر از یک ماه پیش، نیکی میناژ در توییتر مسابقه‌ای به راه انداخت و گفت که برنده مسابقه را از هر کشوری در دنیا که باشد، به آمریکا می‌برد تا در لاس وگاس با هم خوش بگذرانند. دلیل این کارش چه بود؟ صرفا چون "مامانتون پول کافی درمیاره".

در جواب، یکی از طرفدارانش در توییتر از او پرسید: "یعنی می‌خوای پول شهریه منو بدی؟"

البته که نیکی میناژ پول را داد. او توییت کرد: "پولش را می‌دهم اگر نشان دهید که A (بالاترین نمره در ارزیابی تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها) گرفته‌اید و من هم بتوانم تایید آن را از محل تحصیل شما بگیرم."

او اضافه کرد: "چه کسی می‌خواهد وارد چنین مسابقه‌ای شود؟ جدی می‌گویم. لازم است رقابت را رسما به راه بیندازم؟"

نیکی میناژ بقیه روزش را صرف جواب دادن به حدود ۳۰ توییت دیگر کرد با این وعده که شهریه، قرض و وام چند نفر را می‌پردازد یا چیزی را که لازم دارند، برایشان می‌خرد. او از این افراد خواست که اطلاعات حساب بانکی‌شان را برایش بفرستند و اضافه کرد که یکی دو ماه دیگر دوباره کار مشابهی می‌کند.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.