ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مرگ بنیان‌گذار شبکه فاکس نیوز (FOXNEWS) آمریکا در 77 سالگی

مرگ بنیان‌گذار شبکه فاکس نیوز (FOXNEWS) آمریکا در 77 سالگیراجر ایلز، بنیان‌گذار شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا که سال گذشته در پی طرح اتهامات آزار جنسی توسط چند کارمند زن از ریاست این شبکه استعفا داد، در سن ۷۷ سالگی درگذشت.

الیزابت، همسر آقای ایلز، طی بیانیه‌ای شوهرش را یک میهن پرست خوانده و اعلام کرده است که از مرگ او عمیقا دلشکسته و غمگین است.

راجر ایلز به مدت دو دهه هدایت فاکس نیوز را برعهده داشت و آن را به یکی از پرنفوذترین رسانه‌های محافظه کار طرفدار حزب جمهوریخواه آمریکا تبدیل کرد.

علت مرگ وی رسما اعلام نشده است اما شبکه سی‌ان‌ان آمریکا می گوید آقای ایلز هفته پیش در خانه‌اش در ایالت فلوریدا دچار عارضه‌ای شد و به حالت کما رفت.

روپرت مرداک، مدیرکل فاکس قرن ۲۱ که فاکس نیوز بخشی از آن است، روز پنجشنبه (۱۸ مه) با صدور بیانیه‌ای از آقای ایلز تمجید کرد و گفت: «راجر یک میهن پرست بزرگ بود که هرگز مبارزه در راه اعتقاداتش را متوقف نکرد."

روپرت مرداک در اواخر ژوئیه سال ۲۰۱۶ ضمن تقدیر از "خدمات درخشان" راجر ایلز، خبر کناره گیری وی را اعلام کرده بود.

آقای ایلز از زمان راه اندازی شبکه فاکس نیوز در سال ۱۹۹۶ مدیریت آن را به عهده داشت و گفته می شود در این پست منظره رسانه‌ای و سیاسی آمریکا را عوض کرد.

او که از کارگزاران کهنه کار مبارزات سیاسی در حزب جمهوریخواه بود این شبکه را از نظر شمار مخاطبان به صدر برد و به نیرویی با نفوذ در حزب جمهوریخواه تبدیل کرد.

گرچن کارلسون، یکی از مجریان سابق این شبکه، از آقای ایلز به خاطر آزار جنسی و پایان غیرعادلانه قرارداد کاری به دادگاه شکایت کرده بود. آقای ایلز اتهامات را رد می‌کرد.

همچنین ادعاهایی در رسانه‌های آمریکا مطرح شده دایر بر اینکه راجر ایلز مگان کلی، یک مجری دیگر فاکس نیوز، را حدود ۱۰ سال قبل آزار داده بود.

در ماه آوریل امسال نیز فاکس نیوز، بیل اورایلی، یکی از مجریان مهم خود را در پی ادعای آزار جنسی از طرف کارکنان زن، برکنار کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.