ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

برای ورود به شغل بازاریابی آنلاین، به چه مهارت‌هایی نیاز داریم؟

برای ورود به شغل بازاریابی آنلاین، به چه مهارت‌هایی نیاز داریم؟صنعت رسانه های دیجیتال بسیار پررونق و دراوج پیشرفت قرار دارد. در این میان بازاریابی دیجیتال برای هر شرکت و یا موسسه نوپا یک ضرورت محسوب می شود. فرصت ها و موقعیت های مرتبط با این نوع بازاریابی طیفی گسترده را شامل می شود که از بهینه سازی موتورهای جستجو، تحلیل وب، نگاه استراتژیک به دیجیتال تا بازاریابی محتوی را در بر می گیرد.

بر اساس گزارش فورتسر ریسرچ Forrester Research شرکت های آمریکایی تا سال ۲۰۲۱ میلادی بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار در زمینه بازاریابی دیجیتال هزینه خواهند کرد و سرمایه گذاری در بخش تحقیقات سفارشی، تبلیغات به وسیله عناصر گرافیکی و ویدیو، تبلیغات بر روی شبکه های اجتماعی و بازاریابی توسط نامه های الکترونیکی تا پنج سال آینده به بیش از ۴۶ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

با توجه به اینکه امروزه تقریبا هر فرد کاربر یک دستگاه دیجیتال است شرکت ها برای جلب بیشتر مشتری و افزایش فروش، بیش از پیش به بازاریابی دیجیتال روی آورده اند. آیا شما از مهارت و قابلیت های لازم برای کسب موفقیت در این صنعت برخوردارید؟

«اکونومیک مدلینگ» Economicmodeling، شرکتی فعال در زمینه تحلیل بازار کار، ده مهارت و قابلیت مهم را که سال گذشته در میان پانصد هزار آگهی جذب نیرو برای شغل های بازاریابی بر آن تاکید شده را شناسایی و معرفی کرده است. این مهارت ها عبارتند از:
۱. آشنایی با استراتژی فناوری دیجیتال

۲. برخورداری از توانایی تحلیل و ارزیابی

۳. آشنایی با تخصص بهینه سازی موتورهای جستجو (برای بهتر دیده شدن در نتایج جستجو)

۴. شناخت کافی از بازاریابی دیجیتال

۵. ارتباطات بازاریابی

۶. تخصص در بازاریابی محصول

۷. تبحر در مدیریت محتوی

۸. شناخت کافی برای تحلیل و ارزیابی کارکرد موتور جستجوگر گوگل

۹. آشنایی با طراحی گرافیک

۱۰. تسلط بر زبان نشانه‌گذاری ابرمتنی یا اچ‌تی‌ام‌ال
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.